м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Надавачі соціальних послуг

Комунальна установа «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня»

Адреса: 40034, м. Суми, вул. Інтернаціоналістів, 18.

Тел. (0542) 32-77-74

Е-mail: ter23@dszn.sm.gov.ua, сторінка в Facebook

Директор територіального центру – Галіченко Інна Федорівна

Територіальний центр утворюється для надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання, в умовах денного перебування.

Структура територіального центру:

  • два відділення соціальної допомоги вдома  (вул. Інтернаціоналістів, 18, тел. (0542) 32-32-60, (0542) 63-54-14);
  • відділення денного перебування «Калина» (пр-т М. Лушпи, 23, тел. (0542) 32-83-61);
  • відділення денного перебування «Злагода» (пр-т Т. Шевченка, 11, тел. (0542) 22-32-68);
  • відділення денного перебування інвалідів з розумовою відсталістю «Спільнота» (вул. Петропавлівська, 87/3, тел. (0542) 78-81-59);
  • відділення соціальної підтримки громадян  (вул. Інтернаціоналістів, 18, тел. (0542) 60-49-95, тел. 050-40-55-670).

Мета діяльності територіального центру:

  • виявлення громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, хворих, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;
  • виявлення громадян, які перебувають у складних життєвих ситуаціях у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму  утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю);  особи, які самостійно не пересуваються або пересуваються за допомогою милиць, палиць, візків та інших технічних засобів реабілітації для формування електронної бази даних таких громадян, визначення (оцінювання) їх індивідуальних потреб у наданні соціальних послуг;
  • забезпечення якісного надання соціальних послуг;
  • встановлення зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, з метою сприяння в наданні соціальних послуг громадян.

Право на отримання послуг в територіальному центрі мають:

  • громадяни похилого віку, особи з інвалідністю, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому Міністерством охорони здоров’я України;
  • громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім’ї;
  • особи, які самостійно не пересуваються або пересуваються за допомогою милиць, палиць, візків та інших технічних засобів реабілітації, а саме:
  • діти з інвалідністю з захворюванням на ДЦП, онкозахворюванням;
  • учасники війни;
  • особи з інвалідністю І та ІІ групи;
  • одинокі непрацездатні громадяни.

Перелік послуг, що надає територіальний центр:

  • догляд вдома;
  • соціальна адаптація;
  • консультування;
  • посередництво;
  • соціально-економічні (у формі надання натуральної допомоги, прокату технічних та інших засобів реабілітації);
  • транспортні.

Підстава для взяття особи на обслуговування до територіального центру: для отримання соціальних послуг особа звертається до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради або до територіального центру із заявою.

До територіального центру не приймаються особи: які мають медичні протипоказання для надання соціальних послуг, наявність у них інфекційних захворювань, залежності від психоактивних речовин, алкоголю, психічних захворювань, що потребують перебування на спеціальному диспансерному обліку.

Графік роботи територіального центру

Понеділок – четвер з 08.00 до 17.15 п’ятниця з 08.00 до 16.00

обідня перерва з 12.00 до 13.00.

У зв’язку із запровадженням карантинних заходів графік роботи територіального центру змінено:

Понеділок – четвер з 08.00 до 16.45 п’ятниця з 08.00 до 15.30

обідня перерва з 12.00 до 12.30.

Комунальна установа «Центр учасників бойових дій» Сумської міської ради

Адреса: 40021, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165/71.

Тел. 050-107-94-53

Е-mail: centrubd@ukr.net, сайт Центру УБД

Директор Центру УБД – Мордванюк Олександр Васильович

Центр УБД є установою соціального захисту, діяльність якої спрямована на підтримку та відновлення здоров’я, повернення до активного повноцінного життя у суспільство, зміцнення/відновлення родинних та суспільно-корисних зв’язків осіб, які брали участь в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, у тому числі здійснювали волонтерську діяльність, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни, добровольців – учасників антитерористичної операції, постраждалих учасників Революції Гідності, членів їх сімей, та членів сімей загиблих та померлих  осіб, які брали участь в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях.

Структура Центру УБД:

  • відділення соціальної адаптації;
  • відділення реабілітації учасників АТО.

Мета діяльності Центру УБД:

профілактика, подолання та мінімізація наслідків складних життєвих обставин, реалізація соціальних, медичних, психологічних заходів відновлювального характеру, усунення чи максимально можлива компенсація обмежень життєдіяльності, відновлення здоров’я отримувачів послуг.

Право на отримання послуг в Центрі УБД мають:

особи, місце проживання яких зареєстровано в межах об’єднаної територіальної громади міста Суми та/або які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, в межах об’єднаної територіальної громади міста Суми, особи, які працюють на підприємствах, в установах чи організаціях різної форми власності і сплачують податок з доходів фізичних осіб до бюджету міста Суми; військовослужбовці, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, особи начальницького і рядового складу Державної кримінально-виконавчої служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, на період проходження служби в межах об’єднаної територіальної громади міста Суми (далі – отримувачі послуг) з числа:

  • учасників антитерористичної операції;
  • учасників заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях;
  • учасників бойових дій;
  • осіб з інвалідністю внаслідок війни;
  • учасників війни, статус яким встановлено відповідно до пункту 13 статті 9 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • добровольців – учасників антитерористичної операції, які у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;
  • постраждалих учасників Революції Гідності;
  • волонтерів, які добровільно здійснювали соціально спрямовану неприбуткову діяльність шляхом надання волонтерської допомоги і брали участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, або у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів;
  • членів сімей отримувачів послуг, та членів сімей загиблих та померлих осіб, які брали участь в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях.

До членів сімей належить один із подружжя, неповнолітні діти, повнолітні діти, які мають статус особи з інвалідністю, батьки.

Перелік послуг, що надає Центр УБД:

  • соціальна адаптація;
  • соціальна реабілітація;
  • кризове та екстрене втручання;
  • консультування;
  • соціальний супровід.

Підстава для взяття особи на обслуговування до Центру УБД:

  • особиста письмова заява, затвердженого Центром зразка;
  • копія паспорта або документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства з пред’явленням оригіналу;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) за умови відсутності інформації про такий номер у паспорті в формі ID-картки, з пред’явленням оригіналу;
  • індивідуальна програма реабілітації отримувача послуг (при наявності);
  • виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма 027/о) (за потреби);
  • копія пільгового посвідчення (при наявності) з пред’явленням оригіналу;
  • копія військового квитка та/або копію документа, що підтверджує безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів;
  • довідка про склад сім’ї та/або довідку про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, по м. Суми;
  • довідка з місця роботи (для осіб, які не мають зареєстрованого місця проживання в межах об’єднаної територіальної громади міста Суми та не перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, в межах об’єднаної територіальної громади міста Суми) із зазначенням до якої територіальної громади сплачується податок з доходів фізичних осіб та, в подальшому, здійснювати щоквартальне її оновлення;
  • довідка з місця служби (для осіб, які не мають зареєстрованого місця проживання в межах об’єднаної територіальної громади міста Суми та не перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, в межах об’єднаної територіальної громади міста Суми) та, в подальшому, здійснювати щоквартальне її оновлення;
  • копії документів, що підтверджують родинні стосунки (копії свідоцтв про одруження, про народження, тощо) з пред’явленням оригіналів.

Для отримання послуг Центру особа звертається до Центру особисто.

До Центру УБД не приймаються особи: які під час звернення перебували у стані алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, а також ті, які мають наявні ознаки гострого захворювання, виражені психічні захворювання.

Графік роботи Центру УБД

Понеділок – четвер з 08.00 до 17.15 п’ятниця з 08.00 до 16.00

обідня перерва з 12.00 до 13.00.

Центр реінтеграції бездомних осіб

Адреса: 40004, м. Суми, вул. Робітниче селище, 14

Тел. (0542) 24-53-05, (0542) 24-76-66

Е-mail: reintegracion.centr@dszn.sm.gov.ua, сторінка у Facebook

Директор Центру – Гмиря Андрій Михайлович

Центр реінтеграції бездомних осіб є закладом соціального захисту, діяльність якого спрямована на поступове повернення  бездомної особи до самостійного повноцінного життя шляхом надання їй комплексу соціальних послуг з урахуванням індивідуальних потреб.

Структура Центру:

  • відділення обліку бездомних осіб;
  • відділення нічного перебування для бездомних осіб.

Мета діяльності Центру:  соціальна реінтеграція бездомних осіб у суспільство до самостійного повноцінного життя

Право на отримання послуг мають: бездомні особи, які досягли 18 років та особи без громадянства, які постійно на законних підставах проживали і після втрати прав на житлові приміщення проживають на території України.

Перелік послуг, що надає Центр:

  • соціальна інтеграція та реінтеграція;
  • надання притулку;
  • соціальний супровід при працевлаштуванні на робочому місці.

Підстава для зарахування особи до Центру:

  • особиста письмова заява;
  • довідка з результатом флюорографії грудної клітини;
  • документи, що засвідчують особу (за наявністю);
  • довідка про звільнення (для громадян, звільнених з місць позбавлення волі);
  • медична довідка про стан здоров’я (для громадян, звільнених з місць позбавлення волі).

Для отримання послуг особа звертається до Центру особисто.

До Центру не приймаються особи:

  • які під час звернення перебували у стані алкогольного та/або наркотичного, токсичного сп’яніння;
  • недієздатні особи, особи, які потребують стороннього догляду, психічно хворі, особи, які мають наявність медичних протипоказань для надання соціальної послуги притулку.

Графік роботи Центру

Понеділок – четвер з 08.00 до 17.00 п’ятниця з 08.00 до 15.45

обідня перерва з 12.00 до 12.45

Реабілітаційна установа змішаного типу (комплексної реабілітації) для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень – Центр «Сприяння» громадської організації «Товариство допомоги особам з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень,  «Феліцитас»

Адреса: 40007, м. Суми, вул. Глінки, буд. 11

Тел. (0542) 33-57-15, 066-60-46-033

 сторінка у Facebook

Директор реабілітаційної установи – Гусєва Тетяна Олексіївна

Реабілітаційна установа утворена для надання соціальних послуг дітям та особам з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень, які потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання, в умовах денного перебування.

Структура реабілітаційної установи:

  • 3 групи на базі реабілітаційної установи;
  • група, що отримує послуги вдома

Мета діяльності реабілітаційної установи:

  • розвиток навичок автономного проживання в суспільстві з необхідною підтримкою, формування стереотипів безпечної поведінки, опанування навичок захисту власних прав, інтересів і позитивного сприйняття себе та оточуючих;
  • надання соціальних послуг під час реабілітаційного процесу;
  • підготовку батьків або законних представників осіб до продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза межами реабілітаційної установи;
  • проведення комплексу реабілітаційних заходів відповідно до індивідуальних планів реабілітації осіб;
  • проведення заходів з професійної орієнтації, опанування особами трудових навичок, у тому числі в майстернях, визначення їх можливостей щодо професійного навчання у відповідних навчальних закладах, центрах професійної реабілітації (денна зайнятість).

Право на отримання послуг мають:

  • діти з інвалідністю внаслідок інтелектуальних та фізичних порушень;
  • особи з інвалідністю внаслідок інтелектуальних та фізичних порушень.

Перелік послуг, що надає реабілітаційна установа:

  • денний догляд;
  • соціальна адаптація;
  • догляд вдома;
  • соціальна реабілітація.

Підстава для зарахування особи до реабілітаційної установи:

  • заява від батьків або опікунів дитини (особи) з інвалідністю;
  • копія паспорта або документа, що посвідчує особу громадянина України, з пред’явленням оригіналу;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) за умови відсутності інформації про такий номер у паспорті в формі ID-картки, з пред’явленням оригіналу;
  • індивідуальна програма реабілітації отримувача послуг (при наявності);
  • копія посвідчення про інвалідність;
  • медична довідка форми 027/о.

Графік роботи реабілітаційної установи

Понеділок – п’ятниця з 08.00 до 17.00

обідня перерва з 12.00 до 13.00