Під час дії воєнного стану надання послуг та прийом громадян забезпечується переважно за допомогою пошти, електронного зв’язку та електронних сервісів.
АДРЕСА ДЛЯ ЛИСТУВАННЯ – 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА – dszn@smr.gov.ua
ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ НА САЙТІ МІНСОЦПОЛІТИКИ – https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html
Документи можна передати у безконтактний спосіб із працівниками через скриньки, що розміщені у фойє та біля Громадської приймальні (1-й поверх адмінбудинку). Громадяни, які бажають особисто надати документи або не мають змоги користуватися електронною поштою та електронними сервісами, можуть попередньо записатися на прийом у зручний для них час за ТЕЛЕФОНАМИ: 788-888, 787-123, 050-407-81-99.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ на обов’язкове дотримання протиепідемічних заходів при зверненні до департаменту. Особи без засобів індивідуального захисту (маска, респіратор) та з ознаками ГРВІ не обслуговуються. Просимо дотримуватися дистанції та перебувати в приміщенні не більше 1 особи біля робочого місця.
ГРАФІК РОБОТИ УСТАНОВИ: понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00, перерва з 12.00 до 13.00, субота та неділя – вихідні дні
ГРАФІК РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНІ (вул. Харківська, 35, 1-й поверх, каб. 135): понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00, без перерви на обід, субота та неділя – вихідні дні
ЗА НАПРЯМКАМИ РОБОТИ НАДАЮТЬСЯ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ: