м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Громадська приймальня

Під час дії воєнного стану надання послуг та прийом громадян забезпечується переважно за допомогою пошти, електронного зв’язку та електронних сервісів. 

АДРЕСА ДЛЯ ЛИСТУВАННЯ – 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА – dszn@smr.gov.ua

ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ НА САЙТІ МІНСОЦПОЛІТИКИ – https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html

Документи можна передати у безконтактний спосіб із працівниками через скриньки, що розміщені у фойє та біля Громадської приймальні (1-й поверх адмінбудинку). Громадяни, які бажають особисто надати документи або не мають змоги користуватися електронною поштою та електронними сервісами, можуть попередньо записатися на прийом у зручний для них час за ТЕЛЕФОНАМИ: 788-888, 787-123, 050-407-81-99. 

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ на обов’язкове дотримання протиепідемічних заходів при зверненні до департаменту. Особи без засобів індивідуального захисту (маска, респіратор) та з ознаками ГРВІ не обслуговуються. Просимо дотримуватися дистанції та перебувати в приміщенні не  більше 1 особи біля робочого місця.

ГРАФІК РОБОТИ УСТАНОВИ: понеділок-четвер – з 8.00 до 17.15, п’ятниця з – 8.00 до 16.00, перерва на обід – з 12:00 до 13:00, субота та неділя – вихідні дні

ПРАЦЮЮТЬ ДОДАТКОВІ НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ ЗА НАПРЯМКАМИ:

  • Житлова субсидія – 787-123, 787-114, 787-115, 050-407-81-99
  • Оформлення соціальних допомог – 787-116, 787-124, 050-407-81-99
  • Оформлення довідки внутрішньо переміщеної особи – 787-119, 050-407-80-02, 050-407-81-99
  • Нарахування та виплата пільг на ЖКП – 787-134, 787-135, 050-407-81-17
  • Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 787-143
  • Санаторно-курортне лікування – 787-141
  • Питання соціального захисту захисників України – 787-139
  • Реабілітації дітей з інвалідністю – 787-138
  • Оформлення посвідчень багатодітних сімей – 787-148
  • Реєстрація колективних договорів – 787-147
  • Проходження альтернативної (невійськової) служби – 787-147
  • Вирішення питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами – 787-146
  • Надання гуманітарної допомоги – 050-407-83-84, 050-407-81-27

ГРАФІК РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНІ (вул. Харківська, 35, 1-й поверх, каб. 135): понеділок-четвер – з 8.00 до 18.00, п’ятниця – з 8.00 до 17.00 (без перерви на обід).

Робота Громадської приймальні організована по методу Єдиної технології прийому громадян, в основу якої покладені принципи з надання якісних послуг із максимальною зручністю та мінімальними затратами; підвищення адресності соціальної допомоги та забезпечення цільового використання коштів, передбачених для її надання; створення атмосфери взаємоповаги між працівниками департаменту і отримувачами допомоги.

В Громадській приймальні вирішуються всі питання, які цікавлять одержувачів допомоги. В доступній формі розміщені стенди з основними витягами із законів про державні соціальні допомоги, субсидії, пільги різним категоріям населення та компенсації, зразки заяв та декларацій на призначення зазначених гарантій.

В холі адміністративного приміщення працюють інформатори, які здійснюють попередній запис на прийом до спеціалістів за телефонами та при особистому зверненні, видають талони-направлення (в яких зазначається час прийому, дата та номер робочого місця/кабінету), консультують громадян з питань надання усіх видів соціальних допомог, субсидій, пільг, компенсацій та процедури їх призначення (хто має право на призначення, які документи потрібно подати, куди необхідно звернутись з того чи іншого питання), видають бланки документів, які необхідно заповнити для звернення за допомогою.

Однією з основних ланок Громадської приймальні є координатор прийому, який також надає консультації громадянам, ознайомлює з порядком оформлення допомог, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, надає інформацію про стан розгляду раніше поданої заяви.

Пріоритетом організації прийому громадян є забезпечення максимального наближення послуг із надання усіх видів соціальної допомоги саме до тих категорій населення, які її потребують. Спеціалістами відділу прийому громадян на робочих місцях у Громадській приймальні проводяться консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги, компенсаційних виплат та субсидії. При прийомі документів спеціалісти відділу здійснюють перевірку правильності заповнення заяви, декларації, оформлення поданих довідок, вивчається ситуація, в якій перебуває сім’я. Проводяться співбесіди із заявником із метою уточнення поданої інформації, виявлення інформації, не підтвердженої поданими документами та визначення додаткових документів.