м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Громадська приймальня

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!

Під час карантину прийом громадян у департаменті проводиться з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених рішенням виконавчого комітету від 06.05.2021 № 261: надання послуг забезпечується максимально за допомогою пошти, електронного звязку та електронних сервісів. АДРЕСА ДЛЯ ЛИСТУВАННЯ – 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35; ЕЛЕКТРОННА ПОШТА – dszn@smr.gov.ua; ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ НА САЙТІ МІНСОЦПОЛІТИКИ – https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html. Документи можна залишати в скриньках департаменту, розміщених у фойє та біля Громадської приймальні (1-й поверх адмінбудинку). Громадяни, які бажають особисто надати відповідні документи або не мають змоги користуватися електронною поштою та електронними сервісами, можуть попередньо записатися на прийом за ТЕЛЕФОНАМИ: 788-888, 787-122, 787-123, 050-407-81-99 або звернутися до спеціаліста департаменту, який чергує на 1-му поверсі адмінбудинку.

Бланки заяв та декларацій можна заповнити на спеціально визначених місцях на першому поверсі адмінбудинку. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ  на обов’язкове дотримання протиепідемічних заходів при зверненні до департаменту. Особи без засобів індивідуального захисту (маска, респіратор) та з ознаками ГРВІ не обслуговуються. Просимо дотримуватися дистанції та перебувати в приміщенні не  більше 1 особи біля робочого місця.

ГРАФІК РОБОТИ УСТАНОВИ: понеділок-четвер – з 8.00 до 17.15, п’ятниця з – 8.00 до 16.00, перерва на обід – з 12:00 до 13:00, субота та неділя – вихідні дні

ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ ГРОМАДЯН ПРАЦЮЮТЬ ДОДАТКОВІ НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ ТА ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ З ПИТАНЬ:

Громадська приймальня (вул. Харківська, 35, 1-й поверх) працює без перерви на обід: понеділок-четвер – з 8.00 до 18.00, п’ятниця – з 8.00 до 17.00.

Робота Громадської приймальні організована по методу Єдиної технології прийому громадян, в основу якої покладені принципи з надання якісних послуг із максимальною зручністю та мінімальними затратами; підвищення адресності соціальної допомоги та забезпечення цільового використання коштів, передбачених для її надання; створення атмосфери взаємоповаги між працівниками департаменту і отримувачами допомоги.

В Громадській приймальні вирішуються всі питання, які цікавлять одержувачів допомоги. В доступній формі розміщені стенди з основними витягами із законів про державні соціальні допомоги, субсидії, пільги різним категоріям населення та компенсації, зразки заяв та декларацій на призначення зазначених гарантій.

В холі адміністративного приміщення працюють інформатори, які здійснюють попередній запис на прийом до спеціалістів за телефонами та при особистому зверненні, видають талони-направлення (в яких зазначається час прийому, дата та номер робочого місця/кабінету), консультують громадян з питань надання усіх видів соціальних допомог, субсидій, пільг, компенсацій та процедури їх призначення (хто має право на призначення, які документи потрібно подати, куди необхідно звернутись з того чи іншого питання), видають бланки документів, які необхідно заповнити для звернення за допомогою.

Однією з основних ланок Громадської приймальні є координатор прийому, який також надає консультації громадянам, ознайомлює з порядком оформлення допомог, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, надає інформацію про стан розгляду раніше поданої заяви.

Пріоритетом організації прийому громадян є забезпечення максимального наближення послуг із надання усіх видів соціальної допомоги саме до тих категорій населення, які її потребують. Спеціалістами відділу прийому громадян на робочих місцях у Громадській приймальні проводяться консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги, компенсаційних виплат та субсидії. При прийомі документів спеціалісти відділу здійснюють перевірку правильності заповнення заяви, декларації, оформлення поданих довідок, вивчається ситуація, в якій перебуває сім’я. Проводяться співбесіди із заявником із метою уточнення поданої інформації, виявлення інформації, не підтвердженої поданими документами та визначення додаткових документів.