м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Громадська приймальня

АДРЕСА ДЛЯ ЛИСТУВАННЯ – 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА – dszn@smr.gov.ua

ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ НА САЙТІ МІНСОЦПОЛІТИКИ – https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html

ГРАФІК РОБОТИ УСТАНОВИ: понеділок – п’ятниця з 8.00 до 16.00, без перерви на обід, субота та неділя – вихідні дні

ГРАФІК РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНІ (вул. Харківська, 35, 1-й поверх, каб. 135): понеділок – п’ятниця з 8.00 до 16.00, без перерви на обід, субота та неділя – вихідні дні

ЗА НАПРЯМКАМИ РОБОТИ НАДАЮТЬСЯ КОНСУЛЬТАЦІЇ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ:

  • Оформлення державної соціальної допомоги, компенсацій, житлової субсидії – 787-123, 787-116, 050-407-80-02, 050-407-81-99
  • Оформлення довідки внутрішньо переміщеної особи – 787-119, 050-407-80-02, 050-407-81-99
  • Виплата державної соціальної допомоги, компенсацій – 050-407-81-17
  • Оформлення пільг на ЖКП – 787-148
  • Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 787-142, 050-407-83-84
  • Санаторно-курортне лікування – 787-138, 787-150, 050-407-83-84
  • Питання соціального захисту захисників України – 787-149, 787-150, 050-407-83-84
  • Реабілітації дітей з інвалідністю – 787-135, 050-407-83-84
  • Оформлення посвідчень багатодітних сімей – 787-112
  • Реєстрація колективних договорів – 787-147
  • Проходження альтернативної (невійськової) служби – 787-147
  • Вирішення питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами – 787-146
  • Отримання гуманітарної допомоги – 050-407-81-27
  • Контроль за використанням бюджетних коштів (соціальні інспектори) – 787-114

Робота Громадської приймальні організована по методу Єдиної технології прийому громадян, в основу якої покладені принципи з надання якісних послуг із максимальною зручністю та мінімальними затратами; підвищення адресності соціальної допомоги та забезпечення цільового використання коштів, передбачених для її надання; створення атмосфери взаємоповаги між працівниками департаменту і отримувачами допомоги.

В Громадській приймальні вирішуються всі питання, які цікавлять одержувачів допомоги. В доступній формі розміщені стенди з основними витягами із законів про державні соціальні допомоги, субсидії, пільги різним категоріям населення та компенсації, зразки заяв та декларацій на призначення зазначених гарантій.

В холі адміністративного приміщення працюють інформатори, які здійснюють попередній запис на прийом до спеціалістів за телефонами та при особистому зверненні, видають талони-направлення (в яких зазначається час прийому, дата та номер робочого місця/кабінету), консультують громадян з питань надання усіх видів соціальних допомог, субсидій, пільг, компенсацій та процедури їх призначення (хто має право на призначення, які документи потрібно подати, куди необхідно звернутись з того чи іншого питання), видають бланки документів, які необхідно заповнити для звернення за допомогою.

Однією з основних ланок Громадської приймальні є координатор прийому, який також надає консультації громадянам, ознайомлює з порядком оформлення допомог, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, надає інформацію про стан розгляду раніше поданої заяви.

Пріоритетом організації прийому громадян є забезпечення максимального наближення послуг із надання усіх видів соціальної допомоги саме до тих категорій населення, які її потребують. Спеціалістами відділу прийому громадян на робочих місцях у Громадській приймальні проводяться консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги, компенсаційних виплат та субсидії. При прийомі документів спеціалісти відділу здійснюють перевірку правильності заповнення заяви, декларації, оформлення поданих довідок, вивчається ситуація, в якій перебуває сім’я. Проводяться співбесіди із заявником із метою уточнення поданої інформації, виявлення інформації, не підтвердженої поданими документами та визначення додаткових документів.