Постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691 затверджено Порядок надання комплексної послуги «е-малятко».
Експериментальний проект «е-малятко» реалізовуватиметься протягом 2020-2022 років.
На практиці це означитиме ще більшу зручність для громадян, оскільки за однією заявою, в тому числі й онлайн, українці зможуть отримати всі супутні адміністративні послуги, пов’язані з певною життєвою або бізнес-подією.
Послуга «е-малятко» дозволить батькам уже наступного року отримати комплексну послугу, яка об’єднає одразу 9 послуг:
Подати заяву батьки зможуть одразу ж в пологовому будинку, в ЦНАПі, онлайн, в органі державної реєстрації актів цивільного стану або поштою.
Під поняттям «новонароджена дитина» розуміється дитина, яка не досягла одного року з дня її народження.
Комплексна послуга «е-малятко» надається виключно за бажанням батьків дитини чи одного з них шляхом подання заяви про державну реєстрацію народження, що містить відомості, необхідні для надання послуг.
Крім запровадження послуги «е-малятко», також пропонується забезпечити можливість батькам дитини віком до 14 років зареєструвати її місце проживання шляхом подання документів в електронній формі за умови, що така реєстрація здійснюється за наявним у реєстрі територіальної громади зареєстрованим місцем проживання батьків чи одного з них.
Водночас забезпечується можливість фізичним особам віком від 14 до 18 років під час оформлення паспорта громадянина України вперше зареєструватися у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків у порядку, визначеному Державною міграційною службою та Державною податковою службою.
Запропонований механізм надання таких послуг, дозволить мінімізувати кількість документів та процедурних дій, що вимагаються для їх отримання і значно зменшить адміністративне навантаження на батьків.
З цього приводу 15 листопада в департаменті була проведена нарада керівників управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми», департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, Сумського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області.
Під час наради вирішувались питання надання адміністративних послуг безпосередньо через адміністраторів управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».