м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

На замітку: про порядок видачі посвідчення з написом «Посвідчення члена сім’ї загиблого»

Статус члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни визначається Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», а саме:

– утриманцям загиблого або того, хто пропав безвісти, яким у зв’язку з цим виплачується пенсія;

– одному із подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;

– батькам;

– дітям, які не мають (і не мали) своїх сімей;

– дітям, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;

– дітям, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти.

Щоб отримати відповідне посвідчення необхідно звернутися до департаменту з заявою та надати копії наступних документів:

– паспорта заявника,

– посвідчення померлого ветерана війни,

– довідки МСЕК померлого ветерана війни,

– постанови штатної військово-лікарської комісії (за необхідності),

– свідоцтва про смерть ветерана війни,

– свідоцтва про народження заявника (для дітей померлого),

– свідоцтва про народження померлого (для його батьків),

– свідоцтва про одруження (для чоловіка або дружини померлого),

– довідку МСЕК про інвалідність заявника (для дітей померлого, які мають свої сім’ї, але стали інвалідами до досягнення повноліття), довідку з навчального закладу (для дітей померлих учасників бойових дій, які навчаються за денною формою навчання у вищих навчальних закладах I–IV рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах, до закінчення цих навчальних закладів), фотографію заявника 3×4.

Посвідчення надається особисто заявнику. Неповнолітнім дітям посвідчення не видається. Інформація про неповнолітніх дітей вноситься в окрему главу довідки, доданої до посвідчення матері (або іншого повнолітнього члена сім’ї). У разі неможливості отримати посвідчення самостійно, дозволено уповноважити іншу особу, оформивши нотаріальну довіреність.

В умовах карантину заяву та документи для розгляду та прийняття відповідного рішення можна надіслати шляхом поштового відправлення на адресу: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, чи залишити в скриньці для прийому документів, яка знаходиться при вході до адміністративної будівлі департаменту за цією ж адресою.