м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Залишок невикористаної субсидії на рахунку в АТ «Ощадбанк»: як отримати?

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії, відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на 1 червня, будуть перераховуватись АТ «Ощадбанк» на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в АТ «Ощадбанк». Це передбачено Положенням про порядок призначення житлових субсидій (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF#Text) в редакції що діяла до 01.05.2021.

Тобто, якщо заявник отримував субсидію в безготівковій формі та споживав комунальні послуги в опалювальний період 2020-2021 років на суму, меншу за розмір субсидії, на кінець опалювального сезону на його обліковому записі в АТ «Ощадбанк» залишаться невикористані кошти житлової субсидії.

Всі, хто користувався безготівковою формою субсидії в минулому опалювальному періоді, зможуть отримати відповідні кошти до 1 грудня 2021 року.

Тим, хто має в АТ «Ощадбанк» відкритий рахунок, кошти надійдуть протягом червня 2021 року. В іншому випадку (якщо немає відкритого рахунка) необхідно звернутись до АТ «Ощадбанк» для його оформлення.

За отриманням інформації щодо наявності залишку зекономлених коштів або щодо їх перерахування та отримання – субсидіантам необхідно звертатися до відділень АТ «Ощадбанк» або за безкоштовним телефоном «гарячої лінії» АТ «Ощадбанк» (0 800 210-800).

Крім того, нагадуємо, що отримувачам житлової субсидії в безготівковій формі необхідно падати нову заяву, декларацію та банківські реквізити для отримання житлової субсидії з травня 2021 року.