м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Задля уникнення порушень, які можуть спричинити припинення надання житлової субсидії або повернення коштів у зв’язку з її неправомірним отриманням – алгоритм дій

Вкотре наголошуємо на відповідальності громадян за достовірність та своєчасність надання інформації, яка впливає або може вплинути на право отримувати житлову субсидію. Тож, для уникнення порушень, які можуть спричинити припинення надання житлової субсидії або повернення коштів у зв’язку з її неправомірним отриманням необхідно повідомити протягом 30 днів:

  • про зміни в матеріальному стані (придбання протягом 12 місяців майна, товарів, цінних металів, іноземної валюти чи оплати послуг/робіт на суму від 50 тис. грн.; наявність вкладів на депозитних рахунках на суму, що перевищує 100 тис. грн.; наявність автомобілів, із дати випуску яких минуло менше 15 років; перебування за кордоном понад 60 днів; заборгованість по сплаті аліментів понад 3 місяці; наявність у володінні більше, ніж одне житлове приміщення);
  • про зміни, які впливають на отримання субсидії (виникнення вищезазначених обставин, отримання доходу членами домогосподарства та їх сім’ями у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, а це станом на 01.10.2021 – 59475,00 грн.;
  • про зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання, зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
  • про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (орендарі та внутрішньо переміщені особи – про членів домогосподарства, які фактично проживають у житловому приміщенні);
  • про зміну соціального статусу членів сім’ї (працевлаштування, звільнення з роботи, досягнення пенсійного віку, втрату працездатності, укладання або розірвання шлюбу тощо);
  • про зміни у складі сім’ї (одруження, розлучення, народження, смерті);
  • про зміни персональних даних.

А ще важливо звернути увагу, що  у разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства – подаються нові заява та декларація.

Телефони для консультацій: 788-888 (багатоканальний); додаткові номери: 787-122, 787-123, 050-407-81-99.