Департаментом соціального захисту населення Сумської міської ради постійно вживаються заходи щодо забезпечення прав громадян на соціальний захист.
Звертаємо увагу, що в умовах загальнонаціонального карантину мешканці Сумської міської ОТГ можуть, не виходячи із дому, звернутися до департаменту та отримати відповіді на запитання, що належать до його повноважень, використовуючи альтернативні шляхи для спілкування зі спеціалістами.
Насамперед, за роз’ясненнями можна звернутися за багатоканальним номером телефону 788-888, мобільним телефоном 050-407-81-99, або викласти зміст питання у повідомленні Messenger в соціальній мережі Facebook на сторінці «Соціальний захист міста Суми».
В разі необхідності подання заяви чи документів – є можливість це зробити за допомогою:
Хоча департаментом і проводиться обслуговування громадян в дистанційному режимі, але навантаження спеціалістів не зменшилося.
Так, за консультаціями з різних питань з початку введення карантинних обмежень звернулося 4 301 громадянин, через скриньку надійшло 4011 звернень.
Документи зі скриньки опрацьовуються щоденно, реєструються у відповідному журналі та передаються для подальшого розгляду відповідальним фахівцям. Для з’ясування необхідних даних та уточнень спеціалісти департаменту взаємодіють із заявником за допомогою телефонного зв’язку.
Нарахування пільг, компенсацій, всіх видів допомог та їх виплата, як і раніше, здійснюються своєчасно і в повному обсязі.
Вся актуальна інформація, зміни в законодавстві, умови надання соціальних гарантій висвітлюються в засобах масової інформації та в соціальній мережі «Facebook», на офіційному сайті департаменту (dszn@smr.gov.ua).
На ВІДЕО – КОТЛЯР Алла Іванівна – заступник директора департаменту – начальник управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян
На ФОТО – спеціалісти управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян