м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

За тиждень, що минув, у департаменті надані понад 4 тисячі послуг соціального характеру

Щодня із понеділка по п’ятницю департамент здійснює прийом громадян із різних питань соціального захисту та вживаються всі можливі заходи по своєчасній підготовці документів для нарахування державних та місцевих соціальних гарантій. За минулий тиждень у Громадській приймальні прийнято 1 700 громадян, 418 із яких подали документи для оформлення різних видів соціальної допомоги та компенсацій (всього з початку 2022 року прийнято 10 312 осіб, а з початку дії воєнного стану – 4 254 осіб).

Також громадяни мають можливість передати документи через скриньки – протягом звітного періоду надано 132 пакети документів (з початку поточного року надано 4 284 пакети документів, у тому числі з 24 лютого – 667).

Працівники департаменту на постійному зв’язку з мешканцями громади: надають консультації з різних питань соціального захисту. Під час війни надано 8 732 консультації за телефонами, через Messenger на офіційній сторінці в Facebook отримали відповіді на свої запитання 143 громадянина (загалом за телефонами з усіх напрямків роботи департаменту цього річ надано вже майже 21 тисячу консультацій).

У загальному підсумку за тиждень, що минув, у департаменті надані понад 4 тисячі послуг соціального характеру: щодо оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та житлової субсидії.