Як і раніше, продовжується робота департаменту соціального захисту населення по наданню послуг мешканцям громади та особам, які перемістилися із зони ведення активних бойових дій (внутрішньо переміщеним особам). Прийом громадян з різних питань соціального захисту проводиться в Громадській приймальні по вул. Харківська, 35 та представником департаменту у ЦНАП. Для зручності, документи також приймаються за допомогою пошти та через скриньку, максимально проводиться роз’яснювальна робота та комунікація з мешканцями за телефонами, через месенджер у соціальній мережі «Фейсбук».
Минулого тижня надано 6127 послуг соціального характеру, а з початку року – понад 139 тисяч послуг та у період дії воєнного стану – 112 тисяч. Найбільше – це оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій, житлової субсидії, отримання гуманітарної допомоги. Відтак, у Громадській приймальні та на робочому місці департаменту в ЦНАПі прийнято 2236 громадян, із яких 1361 надали відповідні документи для оформлення різних видів соціальної допомоги та компенсацій (з початку року прийнято 31 тисячу осіб, у тому числі з 24 лютого – 24 тисячі).
Через скриньки передано 253 пакети документів. Проводиться їх опрацювання та вживаються всі заходи по своєчасній підготовці документів для нарахування державних та місцевих соціальних гарантій.
За телефонами надано 1 907 консультацій, всього ж за телефонами з питань діяльності департаменту цього річ надано понад 44 тисячі консультацій.
Через call-центр та при особистому зверненні до департаменту 294 громадянина, які раніше не отримували гуманітарну допомогу, заявили про таку потребу. Видані продуктові набори 369 громадянам. Всього 7 204 особи звернулися з питання гуманітарної допомоги. За сприяння департаменту отримали продуктові набори 5289 осіб, які формувалися Головним Гуманітарним штабом та Першим Сумським гуманітарним штабом.