м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Як змінити спосіб отримання пільг

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до чинного законодавства громадяни мають право з початку опалювального (неопалювального) сезону змінити спосіб отримання пільг.

У разі бажання отримувати пільги в грошовій готівковій формі:

1) через АТ «Укрпошта» – необхідно до 15 травня 2020 року подати до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради заяву, у якій потрібно зазначити поштове відділення для перерахування коштів.

2) через банківську установу – необхідно подати відповідну заяву (без обмеження терміну подачі), у якій зазначити виплатні реквізити для перерахування коштів. Пільга надаватиметься в грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви.

У період дії карантинних заходів заяви про зміну способу виплати пільговики можуть надати до департаменту

  • через електронні сервіси (dszn@smr.gov.ua; dszn@smr.gov.ua)
  • шляхом поштового відправлення на адресу: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35
  • залишити у спеціальних скриньках, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вул. Харківcька, буд. 35.

Бланки заяв можна знайти на сайті департаменту за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/zrazki-zayavi-ta-deklaratsiyi-po-pilgam/, або біля спеціальних скриньок при в вході до департаменту (вул. Харківcька, 35).

Громадяни, які вже отримують пільги в грошовій готівковій формі (на картковий рахунок або через поштове відділення) повторно писати заяву не потрібно!