Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до чинного законодавства громадяни мають право з початку опалювального (неопалювального) сезону змінити спосіб отримання пільг.
У разі бажання отримувати пільги в грошовій готівковій формі:
1) через АТ «Укрпошта» – необхідно до 15 травня 2020 року подати до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради заяву, у якій потрібно зазначити поштове відділення для перерахування коштів.
2) через банківську установу – необхідно подати відповідну заяву (без обмеження терміну подачі), у якій зазначити виплатні реквізити для перерахування коштів. Пільга надаватиметься в грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви.
У період дії карантинних заходів заяви про зміну способу виплати пільговики можуть надати до департаменту
Бланки заяв можна знайти на сайті департаменту за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/zrazki-zayavi-ta-deklaratsiyi-po-pilgam/, або біля спеціальних скриньок при в вході до департаменту (вул. Харківcька, 35).
Громадяни, які вже отримують пільги в грошовій готівковій формі (на картковий рахунок або через поштове відділення) повторно писати заяву не потрібно!