м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Як проводився прийом громадян у департаменті на минулому тижні

Департамент продовжував працювати в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян із питань соціального захисту керівниками здійснювалися в рамках «прямої телефонної лінії»; документи приймалися за допомогою пошти або через електронні сервіси.

Письмові звернення, заяви, документи тощо мешканці громади, як і раніше, мали можливість залишати в спеціальних скриньках, розташованих при вході до адмінбудівлі департаменту.

Також організований прийом громадян на робочих місцях у Громадській приймальні департаменту. Але здійснювався він за попереднім записом та тільки з тих питань оформлення різних видів місцевої та державної підтримки, з яких заяви для їх оформлення повинні надаватися особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, або громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку; або ж при необхідності в день звернення заявників.

В секторі очікування Громадської приймальні організовані 4 місця для громадян, що бажають заповнити бланки заяв та декларацій безпосередньо в приміщенні департаменту. До того ж, для громадян, які не можуть скористатися засобами електронного зв’язку, поштою тощо та бажають заповнити відповідні бланки документів безпосередньо перед тим, як їх залишити в скриньках департаменту, в фойє адмінбудівлі департаменту організовані додаткові місця для відвідувачів.

Для зручності громадян організований прийом спеціаліста департаменту в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми», куди мешканці громади можуть звернутись з питань оформлення різних видів державної підтримки, зокрема, житлової субсидії.

За графіком проводився прийом громадян і в Битицькому, Великочернеччинському та Стецьківському старостинських округах, під час яких із різних питань соціального захисту населення за минулий тиждень прийнято 16 мешканців зазначених громад.