м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Як отримати допомогу «Пакунок малюка»

Повідомляємо, що 4 грудня відбулися зміни щодо порядку надання разової натуральної допомоги «Пакунок малюка» та виплати грошової компенсації її вартості, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2020 року №1180 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка».

Розмір грошової компенсації вартості разової натуральної допомоги «Пакунок малюка» становить не менш як три розміри прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років (з 1.12.2020 – 1921 грн.), установленого законом на дату подання заяви про призначення грошової компенсації вартості разової натуральної допомоги «Пакунок малюка».

У разі неотримання «Пакунка малюка» протягом 30 днів із дня народження дитини з незалежних від батьків обставин вони мають право отримати грошову компенсацію вартості «Пакунку малюка».

Виплата грошової компенсації вартості разової натуральної допомоги «Пакунок малюка» проводиться:

  • на дітей, які народилися в 2020 році до 23 жовтня включно, після надання в повному обсязі разової натуральної допомоги «Пакунок малюка»;
  • на дітей, які народилися в період із 24 жовтня 2020 року до 1 липня 2021 року – в разі неотримання разової натуральної допомоги «Пакунок малюка» з незалежних від отримувача причин;
  • на дітей, народжених починаючи з 1 липня 2021 року, здійснюється за бажанням отримувача замість разової натуральної допомоги «Пакунок малюка».

Важливо! Грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців із дня народження дитини!

Для отримання коштів насамперед необхідно звернутися до відділення АТ «КБ «ПриватБанк» та відкрити соціальний рахунок, який використовуватиметься виключно для придбання дитячого одягу, взуття, засобів гігієни та догляду, текстилю, іграшок, засобів гігієни для породіль.

Зазначена допомога призначатиметься мешканцям територіальної громади після звернення до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради з заявою та необхідними документами, а саме:

  • заява за формою;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія ідентифікаційного номера;
  • довідка з пологового будинку про неотримання «пакунку малюка».

Документи можна направити поштовим відправленням на адресу департаменту (вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035) або залишити в спеціальній скриньці, розташованій при вході до адмінбудівлі департаменту (вул. Харківська, 35).

Телефони для консультацій:

  • багатоканальний номер 788-888;
  • додаткові телефони – 787-122, 787-123, 050-407-81-99.