Перед початком опалювального періоду все більше надходить звернень від мешканців міста з питання: як оформити житлову субсидію. Тому нагадуємо, що Міністерством соціальної політики України розроблена електронна послуга «Призначення житлової субсидії» через мережу Інтернет, за допомогою якої всі бажаючі можуть заповнити необхідні документи онлайн.
Для цього потрібно:
1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/ ) у рубрику «Е-Сервіси»
2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії»
3. Вас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ , де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу
Крок 1
(мал. 1)
У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
Крок 2
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
– Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
– Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії
(мал.2)
(мал. 3)
Крок 3
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.
Результат
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.
Про всяк випадок збережіть його.
2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.
3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
4) Найближчим часом фахівці зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.
5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.