Відповідальність субсидіантів: про що треба вчасно повідомляти!
23.06.2021
Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради вкотре наголошує на відповідальності громадян за достовірність та своєчасність надання інформації, яка впливає або може вплинути на право отримувати житлову субсидію.
Слід зазначити, що проводиться верифікація отримувачів житлової субсидії, пільг та соціальних допомог відповідно до відомостей, які надходять від Міністерства фінансів України. Так, постійно надходять дані про отримувачів житлових субсидій, по яких можливі подвійні виплати житлової субсидії, не повідомлення про наявність у власності автомобілів, із дати випуску яких не пройшло 5 років, про здійснення покупок на 50 і більше тисяч гривень та не повідомлення про зміни в складі домогосподарства та/або сім’ї тощо.
Тож, для уникнення порушень, які можуть спричинити припинення надання житлової субсидії або повернення коштів у зв’язку з її неправомірним отриманням, мешканцям громади необхідно дотримуватись таких порад:
- вірно вказувати в декларації всіх зареєстрованих та членів їх сім’ї (незалежно від місця реєстрації);
- не приховувати справжній майновий стан (інформацію щодо придбання протягом року майна, товарів, цінних металів, іноземної валюти чи оплату послуг/робіт на суму від 50 тисяч гривень, наявність автомобілів, із дати випуску яких минуло менше 15 років, усіх житлових приміщень, які перебувають у володінні, вкладів на депозитних рахунках на суму, що перевищує 100 тис. грн., перебування за кордоном понад 60 днів, заборгованість по аліментах понад 3 місяці);
- вчасно повідомляти про зміни, які впливають на отримання субсидії (виникнення вищезазначених обставин, отримання доходу членами домогосподарства та їх сім’ями в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму);
- повідомляти про настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (в разі зміни складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування або виникнення інших джерел доходів);
- попереджувати про зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання, зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
- вчасно повідомляти про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні, орендарі та внутрішньо переміщені особи – про членів домогосподарства, які фактично проживають у житловому приміщенні;
- обов’язково повідомляти про зміну соціального статусу членів сім’ї (працевлаштування, звільнення з роботи, досягнення пенсійного віку, втрата працездатності чи, навпаки, укладання або розірвання шлюбу тощо).
ВАЖЛИВО! В разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства – подаються нові заява та декларація.
Телефони для консультацій: 788-888 (багатоканальний); додаткові номери: 787-122, 787-123, 050-407-81-99, 050-407-80-02.