З червня минулого року вже стали традиційними особисті прийоми мешканців громади керівниками департаменту у форматі «прямої телефонної лінії», які проводяться по середах, з 10.00 до 12.00, за телефоном 066 844-52-96. Зміна формату особистих прийомів, в першу чергу, продиктована карантинними обмеженнями.
Так, і вчора, 12 травня, заступник директора департаменту – начальник управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг Наталя Миколаївна Лавринович провела особистий прийом громадян у форматі «прямої телефонної лінії».
Протягом двох годин можливістю отримати консультації по телефону скористалися 5 мешканців громади, які цікавилися різними питаннями сфери діяльності департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради. Але переважна більшість питань стосувались нововведень у порядку надання житлової субсидії. Всім, хто звернувся на «пряму телефонну лінію» департаменту, відразу були надані роз’яснення і консультації з порушених питань, а ті з них, які належали до компетенції управління надання державної соціальної допомоги, були передані відповідальному за даний напрямок спеціалісту, яким забезпечено надання заявнику інформації по суті звернення.
Загалом, з початку року під час особистого прийому в рамках «прямої телефонної лінії» до департаменту звернулись 115 містян. Питання, що найчастіше турбують людей, стосуються призначення та виплати соціальних державних допомог, призначення субсидій, а також пільгового забезпечення.
Із будь-яких питань, що стосуються надання соціальної підтримки, консультації можна отримати за багатоканальним номером телефону (788-888) та мобільним (050 407-81-99).
З іншими способами комунікації з департаментом можна ознайомитися на офіційному сайті за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/kontaktna-informatsiya/.