м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Вчасно не отримали на поштовому відділенні житлову субсидію? Роз’яснюємо, що робити у такому випадку

Нагадуємо, що з травня 2021 року житлова субсидія надається громадянам виключно в грошовій готівковій формі:

  • через поштове відділення за місцем проживання;
  • на рахунок, відкритий в банківській установі.

Для того щоб повторно отримати кошти житлової субсидії необхідно надати до департаменту відповідну заяву, недоотримані кошти будуть виплачені в наступному місяці. 

В період дії карантину заяву можна направити поштовим відправленням за адресою: вул. Харківська, 35, м.Суми, 40035 або ж залишити в скриньках, що розташовані на вході адміністративної будівлі департаменту соціального захисту населення (вул. Харківська, 35) та в територіальному підрозділі ЦНАП (вул. Романа Атаманюка, 49а).

Уникайте випадків неотримання житлової субсидії для чого вчасно звертайтеся на поштове відділення (з 4 по 24 кожного місяця), а у разі зміни форми виплати (через банківську установу) – вчасно інформуйте департамент.