м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Важливо повідомити про зміни обставин, які впливають на надання пільг!

Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради вкотре нагадує, що громадяни, які отримують пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій безготівковій чи готівковій формі, повинні одразу повідомляти про зміну обставин, які впливають на їх надання.

Такими обставинами являються:

  • зміна місця реєстрації та/або фактичного проживання пільговика або члена його сім’ї;
  • зміни у складі сім’ї (одруження, розлучення, народження дитини, смерті члена сім’ї);
  • зміна характеристик житла (встановлення приладів обліку, зміна переліку отримуваних житлово-комунальних послуг та їх виконавців, тощо);
  • інші обставини, які випливають на надання пільг.

Про настання вищезазначених змін, у період дії карантинних заходів пільговики можуть інформувати департамент:

через електронні сервіси (person.dszn@smr.gov.uadszn@smr.gov.ua)

– шляхом поштового відправлення за адресою 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35.

– залишити у спеціальних скриньках, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вулиці Харківcька, 35.

Необхідно зазначити, що суми пільг, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку пільговика, на вимогу департаменту повертаються до державного бюджету. У разі відмови добровільно повернути суму надмірно перерахованої (виплаченої) пільги, питання про її примусове стягнення буде вирішуватися у судовому порядку.