м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Управління соціально-трудових відносин звітує про свою роботу

На управління соціально-трудових відносин покладено виконання повноважень з питань:

повідомної реєстрації територіальних угод та колективних договорів;

– організації направлення громадян на альтернативну (невійськову) службу;

– захисту прав та інтересів повнолітніх недієздатних осіб;

– встановлення або подовження статусу «багатодітна сім’я»;

– видачі відповідних посвідчень та внесення записів до них;

– нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій.

За час дії карантинних заходів спеціалістами управління зареєстровано 20 колективних договорів, змін і доповнень до них, якими охоплено 335 працюючих. З початку ж року їх зареєстровано 78 та охоплено 2 262 особи.

За загальними правилами реєстрація колективного договору або внесених змін та доповнень до нього відбувається шляхом подання до департаменту соціального захисту населення супровідного листа до колективного договору та одного його примірника із додатками у вигляді:

  • оригіналу паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками, або
  • оригіналу електронного документа з пов’язаними з ними кваліфікованими електронними підписами чи електронної копії оригіналу первинного документа (фотокопії), засвідченої кваліфікованою електронною печаткою.

Повідомна реєстрація здійснюється шляхом внесення відповідного запису до реєстру територіальних угод та колективних договорів, змін і доповнень до них Сумської міської ОТГ на офіційному веб-сайті департаменту (https://cutt.ly/8t1TzJA).

На підставі заяв та доданих до них документів, які надходять поштовим відправленням або через скриньки на вході до адміністративної будівлі департаменту (вул. Харківська, 35), за час карантину надано 84 адміністративні послуги по питаннях соціального захисту сімей, видано 27 посвідчень батьків багатодітних сімей та дитини з багатодітної сім’ї. З початку року таких послуг надано 317, видано 82 посвідчення.

Відповідно до заходів програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» виплачено одноразову матеріальну допомогу 10 дітям з інвалідністю з багатодітних сімей, де виховуються 2 та більше дітей з інвалідністю, в розмірі прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку. За рахунок благодійної допомоги забезпечено продуктовими наборами 19 багатодітних сімей та 75 сімей, в яких під опікою перебувають недієздатні особи.

Продовжується робота з розгляду питань направлення громадян на альтернативну (невійськову) службу, встановлення опіки над повнолітніми недієздатними особами. В телефонному режимі опрацьовується стан життєзабезпечення багатодітних сімей та сімей, в яких недієздатні особи перебувають під опікою в осіб похилого віку, визначаються проблемні питання та шляхи їх вирішення. Всі належні виплати отримуються ними вчасно, потреби враховуються.

З метою захисту прав пенсіонерів під час запроваджених заходів, пов’язаних із запобіганням коронавірусної інфекції COVID-19, по 9 627 особам перевірено стан нарахування надбавок до пенсії в зв’язку з підвищенням прожиткового мінімуму та щомісячної компенсаційної виплати до пенсії особам, яким виповнилось 80 та більше років. По всім перевіреним особам виплати проведені  в повному обсязі. З початку року було проведено перевірку справ по 25 635 особам, за результатами яких усунуто порушення по 4 справам, 2 пенсіонерам здійснено доплату пенсії в загальній сумі 245,92 грн.

Нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій здійснюється спеціалістами департаменту в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області стосовно осіб, які проживають в територіальних межах Сумської міської ОТГ, під час карантину перевірки повноти нарахувань проводяться шляхом звірки з базою даних Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області.