м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Триває робота по забезпеченню потребуючих технічними та іншими засобами реабілітації

Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради продовжує роботу щодо забезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення.

З початку року 277 мешканців громади звернулися з заявами щодо забезпечення 903 допоміжними засобами реабілітації. Найбільше потребують у забезпеченні ортопедичним взуттям, кріслами колісними, палицями та милицями. На даний час проводиться робота щодо забезпечення допоміжними засобами реабілітації осіб, які надали заяви протягом січня-березня поточного року.

Медичні показання для забезпечення допоміжними засобами реабілітації визначаються для:

осіб з інвалідністю – медико-соціальними експертними комісіями  з оформленням індивідуальної програми;

дітей з інвалідністю та інших осіб – ЛКК або лікарсько-консультативною комісією клініки Українського науково-дослідного інституту протезування, протезобудування та відновлення працездатності з оформленням відповідного висновку;

учасникам бойових дій, постраждалим, яким не встановлено інвалідність, – ВЛК з оформленням відповідного рішення чи ЛКК з оформленням відповідного висновку.

Якщо в особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи, яка переселилася з районів та у період проведення воєнних (бойових) чи районів, що піддавалися бомбардуванням, авіаударам та іншим збройним нападам під час військової агресії Російської Федерації проти України, з тимчасово окупованої території чи району проведення АТО, району здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, і у них або їх законних представників відсутні необхідні документи, територіальне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю перевіряє дані в банку даних, а за відсутності їх у банку даних сприяє в отриманні за місцем проживання/перебування:

  • висновку МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновку ЛКК) та індивідуальної програми у відповідних закладах охорони здоров’я;
  • копії документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у відповідних контролюючих органах.

Для забезпечення допоміжними засобами реабілітації особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники подають до департаменту (вул. Харківська, 35, каб. 127) заяву за формою, затвердженою Мінсоцполітики, у паперовій формі або через електронний кабінет особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи або через Єдиний державний веб-портал електронних послуг та документи:

  • паспорт громадянина України або свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);
  • висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновок ЛКК);
  • індивідуальну програму (для особи з інвалідністю та дитини з інвалідністю) або висновок ЛКК;
  • копія одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • оригінал довідки з місця роботи, служби або навчання особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи (для осіб, які працюють, служать, навчаються) – для забезпечення протезами верхніх та нижніх кінцівок, ортопедичним взуттям, активними кріслами колісними;
  • посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги.
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для постраждалих, які є внутрішньо переміщеними особами).

За більш детальною інформацією можна звернутись за телефоном: 787-143.