– 3 004 послуги надано з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії, в тому числі за телефонами мешканці громади отримали 1 865 консультацій з усіх питань соціального спрямування.
– 290 мешканців громади прийнято на спеціально визначених робочих місцях в Громадській приймальні департаменту (за попереднім записом); ще 83 особи спеціалістом департаменту було прийнято в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».
– 14 166 мешканцям громади в повному обсязі на 25,8 млн. гривень забезпечено виплату всіх видів державної соціальної допомоги за квітень.
– 1 707 громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії, перераховано щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за березень на 466,9 тис. гривень.
– 5 353 особам (8,8 млн. гривень) профінансовано житлові субсидії та пільги в грошовій готівковій формі за березень поточного року. З 7 квітня СД АТ «Укрпошта» розпочато доставку коштів.
– Виплата пільг та субсидій через банківські установи буде проведена після надходження відповідного фінансування з державного бюджету.
– Комунальному підприємству «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян у сумі 114,1 тис. гривень.
– 786 одиноких мешканців громади обслуговують на дому соціальні робітники територіального центру «Берегиня».
– 490 осіб взяли участь в онлайн-заходах культурно-виховного спрямування, організованих для відвідувачів відділень терцентру «Берегиня»: онлайн-конкурсах, марафонах та вікторинах, майстер-класах із декоративно-ужиткового мистецтва та кулінарії, щодня в прямому ефірі проводяться заняття на факультеті «Група здоров’я», онлайн-бесіди та інформаційні хвилинки для соціальних працівників; онлайн-консультації та заняття з практичним психологом. Також проводяться онлайн-заняття на факультеті «Сучасні технології» та на факультеті «Садівництво та городництво».
– 100 мешканцям громади щовівторка та щочетверга здійснюється доставка безкоштовних обідів (відповідно до програми «Милосердя»).
– Мешканці громади надано цільову матеріальну допомогу для проведення термінового лікування (57 тис. гривень) – на виконання програми Сумської міської ТГ «Милосердя»
– 300 одиноких громадян забезпечено безкоштовним хлібобулочними виробами (в рамках проєкту «Соціальний хліб»).
– 13 особам, які проходять гемодіаліз, щоденно надається послуга «Соціальне таксі», також 2 мешканцям громади надано допомогу в підвезенні до лікувальної установи.
– 161 особі надано 275 послуг у КУ «Центр учасників бойових дій» – із дотриманням усіх протиепідемічних заходів, із них послуги з масажу – 13 осіб, електролікувальні послуги – 27, бальнеологічні процедури – 7 осіб.
– 25 особам надано послуги відділення нічного перебування Центру реінтеграції бездомних осіб, 6 громадянам – відділення обліку бездомних осіб.
Загалом же, департамент продовжує роботу в режимі, організованому в умовах карантину: прийом громадян проводиться на спеціально визначених робочих місцях в Громадській приймальні департаменту – за попереднім записом та тільки з тих питань оформлення різних видів місцевої та державної підтримки, з яких заяви для їх оформлення повинні надаватися особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, або громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку; особисті прийомі громадян з питань соціального захисту директором та заступниками директора здійснюються в рамках «прямої телефонної лінії».
З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції переконливо просимо утриматися від візитів до департаменту без нагальної потреби, а для подачі документів скористатися поштою, електронними сервісами або спеціальною скринькою, розташованою на першому поверсі адмінбудівлі департаменту на вул. Харківська, 35.