Директор департаменту соціального захисту населення Тетяна Масік прозвітувала під час апаратної наради 5 жовтня при міському голові про роботу минулого тижня.
За тиждень, що минув, департаментом соціального захисту населення було надано 1 676 соціальних послуг із питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії. При цьому прийому максимально переведені в дистанційні форми, з дотриманням усіх заходів.
На минулому тижні проведено розрахунок житлових субсидій та нарахування пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги за вересень поточного року.
При цьому розмір житлової субсидії розрахований із урахуванням збільшених на 50% соціальних нормативів на період дії карантину, а також враховано збільшення ціни на послугу з газопостачання (із 4,499 грн./м3 до 5,499 грн./м3).
Абонентам Дирекції Котельня північного промвузла в зв’язку з відсутністю послуги «централізоване постачання гарячої води» у вересні нараховано субсидії та пільги без даної послуги та зі збільшеним соціальним нормативом на послугу «централізоване постачання холодної води» 5,4 куб. метра замість 3 куб. метра.
Розмір субсидії за вересень враховує і нарахування оплати внесків за обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води та теплової енергії за надані послуги абонентам ТОВ «Сумитеплоенерго» за січень-липень 2020 року.
Загальна потреба в коштах на виплату субсидій та пільг становить 10,2 млн. гривень, із них субсидії нараховано 22 163 домогосподарствам (що на понад 6 тисяч домогосподарств більше, ніж у серпні 2020 року) на 5,8 млн. гривень, пільги – 12 696 особам на 4,4 млн. гривень. Збільшення кількості отримувачів житлової субсидії пов’язано зі збільшенням ціни на послугу з газопостачання.
1 жовтня перераховані кошти субсидій та пільг за вересень: субсидію готівкою через відділення АТ «Укрпошта» перераховано 4 147 представникам домогосподарств (1 млн. гривень), 17 705 домогосподарствам – грошовим переказом через банківські установи (4,7 млн. гривень). Пільги ж готівкою перераховані 3 956 пільговикам на суму 1,8 млн. гривень. Вже з 2 жовтня мешканці територіальної громади мали можливість отримати ці кошти.
У безготівковій формі субсидія буде перерахована 311 домогосподарствам (105,5 тис. гривень), пільги – 8 740 громадянам (2,6 млн. гривень).
Міські соціальні програми протягом минулого тижня виконувались у повному обсязі.
У рамках реалізації Проекту допомоги мешканцям Сумської міської територіальної громади «Соціальний хліб» одинокі та одинокопроживаючі громадяни, які обслуговуються терцентром «Берегиня», безкоштовно отримали 300 батонів та 200 буханок хлібу від ТОВ «Сумська Паляниця». Також із нагоди Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана ТОВ «Сумська Паляниця» додатково виділили 300 солодких булочок для осіб похилого віку.
У рамках програми «Милосердя» 15 сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу на загальну суму 108,1 тис. гривень.
Під час виступу директор також зауважила, що установа працює в плановому дистанційному режимі, організованому в умовах карантину: що департамент продовжує роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводяться, документи приймаються за допомогою пошти або через електронні сервіси, особисті прийоми громадян проводяться в рамках «прямої телефонної лінії». Мешканці Сумської міської територіальної громади мають можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході в адміністративну будівлю № 35 на вул. Харківська.
Детальну інформацію з різних питань можна отримати за багатоканальним номером 788-888 та додатковими телефонами: 787-122, 787-123, 050-407-81-99.