м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Щосереди в департаменті проводиться особистий прийом громадян у форматі «прямої телефонної лінії»

В умовах карантинних обмежень уже стали традиційними особисті прийоми мешканців громади керівниками департаменту у форматі «прямої телефонної лінії», які проходять щосереди.

Так, 7 квітня заступник директора департаменту – начальник управління надання державної соціальної допомоги Ірина Лагіренко також провела особистий прийом громадян у форматі «прямої телефонної лінії».

Протягом двох годин (з 10.00 до 12.00) можливістю отримати консультації скористалися 6 мешканців громади, які цікавилися різними питаннями сфери діяльності департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, а саме:

  • щодо призначення субсидії громадянам, які зареєстровані в житлових приміщеннях, але не є власниками особових рахунків;
  • порядок надання субсидії в разі здійснення покупки автомобіля на суму понад 50 тис. грн. та з дати випуску якого минуло менше 5 років;
  • призначення допомоги при народженні дитини та грошової компенсації вартості «пакунок малюка»;
  • призначення та виплати компенсації послуг із догляду за дитиною до 3 років «муніципальна няня»;
  • надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення засобами технічної реабілітації, санаторно-курортним лікуванням.

Громадяни, які зателефонували на «пряму телефонну лінію», відразу отримали вичерпні та ґрунтовні пояснення і консультації, а ті з порушених питань, які належали до компетенції управління в справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян, були передані відповідальному за даний напрямок спеціалісту, яким забезпечено надання заявнику інформації по суті звернення.

Нагадуємо, що відповідно до затверджених заходів, які необхідно вжити через загрозу епідемії коронавірусної інфекції та з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19, департамент працює в обмеженому режимі з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених рішенням виконавчого комітету від 09.11.2020 №541 (зі змінами).

У разі виникнення будь-яких питань, що стосуються надання соціальної підтримки, для зручності отримання консультацій працюють багатоканальний номер телефону (788-888) та мобільний (050 407 81 99).

На час дії карантину керівництво департаменту й надалі проводитиме особистий прийом громадян у форматі «прямої гарячої лінії» за телефоном 066-844-52-96 щосереди з 10.00 до 12.00.

Зателефонувавши в означений час, ви зможете отримати відповіді на запитання, що стосуються діяльності департаменту в сфері соціального захисту та соціальної підтримки мешканців Сумської міської територіальної громади.

З іншими способами комунікацій з департаментом можна ознайомитися на офіційному сайті за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/kontaktna-informatsiya/.