м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Шановні мешканці нашої територіальної громади! Ще раз наголошуємо – не наражайте себе на небезпеку! Звертайтесь дистанційно!

Як ми вже повідомляли раніше, на період дії карантинних обмежень особистий прийом громадян у департаменті соціального захисту населення обмежений.

У разі виникнення необхідності повідомити про обставини, що можуть вплинути на право отримувати той чи інший вид виплати, допомоги, субсидії тощо, просимо користуватися поштою, засобами телефонного та електронного зв’язку.

Прийом громадян організовано на спеціально визначених робочих місцях на 1-му поверсі адмінбудівлі департаменту. Прийом здійснюється за попереднім записом та тільки з тих питань оформлення різних видів місцевої та державної підтримки, заяви для оформлення яких повинні надаватися особисто громадянином – без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, або громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку.

Для охоплення більшої кількості громадян працюють 20 номерів телефонів, за якими можна отримати оперативну й вичерпну інформацію з усіх питань соцзахисту. Особливо багато на даний момент надходить запитань, пов’язаних із призначенням та розміром субсидії. На ці та інші питання, а також, наприклад, про те, чи є необхідність подавати нову заяву, новий пакет документів і переоформляти той чи інший вид соціальної допомоги, відповіді завжди можна отримати в телефонному режимі, не виходячи з дому.

Закликаємо молодь допомогти представникам старшого покоління в дистанційній комунікації з департаментом – у заповненні відповідних бланків, поданні документів, тим самим убезпечивши їх від загрози захворіти на COVID-19.

Також рекомендуємо громадянам скористатися можливістю отримати консультації в телефонному режимі:

788-888 – багатоканальний номер телефону, за яким можна отримати інформацію з усіх питань соціального захисту сімей та інше;

787-114, 787-115, 787-122, 787-123, 050 407-81-99 – додаткові номери для отримання інформації про призначення житлової субсидії, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, призначення державної допомоги;

787-116, 787-124, 050 407-81-99 – оформлення соціальних допомог;

787-134, 787-135, 050 407-81-17 – надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг;

787-132, 787-133 – виплата всіх видів соціальної допомоги.

Також звернення приймаються на електронну пошту dszn@smr.gov.ua.

Вся актуальна інформація розміщується на сайті департаменту https://dszn.smr.gov.ua у відповідних розділах та на сторінці департаменту «Соціальний захист міста Суми» в мережі «Фейсбук» (https://www.facebook.com/sumysoczahyst).

Припинення прийому громадян – не означає припинення виконання всіх програм соціального захисту населення. Працівники департаменту на робочих місцях опрацьовують документи, які надходять від заявників, призначають різні види допомоги, субсидії, пільги та компенсації, вживають максимум зусиль по реалізації прав мешканців громади на отримання тих чи інших соціальних гарантій без особистого контакту із особою.