м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства

Відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» особи з інвалідністю за наявності медичних показань мають право на безоплатне забезпечення санаторно-курортними путівками в порядку черговості. Сам порядок надання путівок регламентується постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187.

Законодавством визначено, що особи з інвалідністю мають право вільного вибору санаторно-курортного закладу, розміщеного на території України, відповідного профілю лікування та періоду оздоровлення. Термін проходження санаторно-курортного лікування у санаторно-курортних закладах для осіб з інвалідністю становить від 18 до 21 днів.

Для взяття на облік особа з інвалідністю подає до департаменту заяву та наступні документи:

  • медичну довідку (форма № 070/о);
  • копію паспорта;
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) за умови відсутності інформації про такий номер у паспорті в формі ID-картки;
  • копію висновку медико-соціальної експертної комісії;
  • довідку з місця роботи про те, що особа не отримувала путівку (для працюючих осіб).

Медичну довідку (форма № 070/о) необхідно оновлювати кожні 3 роки. У разі неподання такої довідки особа, яка понад три роки перебуває на обліку для забезпечення санаторно-курортною путівкою, знімається з обліку.

Звернутися до департаменту з питання отримання санаторно-курортного лікування можна за телефонами 788-888, 787-122, 787-123, 787-141, 050-407-83-840, 50-407-81-99 або ж направивши звернення поштою – 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, у тому числі і електронною – dszn@smr.gov.ua.

Для безконтактного обслуговування пропонуємо скористатися скриньками, залишивши необхідні документи. Такі скриньки розміщені на першому поверсі у фойє адміністративної будівлі та біля Громадської приймальні.