м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Результати роботи департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради за минулий тиждень

Протягом минулого тижня до департаменту з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії звернулося 3 067 осіб, з початку року –  вже понад 32 тисячі громадян.

Консультаційні послуги було надано 1 006 особі (з початку року – 12 825 консультацій) з питань оформлення субсидії як в Громадській приймальні (вулиця Харківська, 35), так і на віддалених робочих місцях (за місцем проживання громадян в мікрорайонах Хіммістечко, Курський та 9-й мікрорайон) та консультативних пунктах (ЦНАП та МЄІРЦ).

Інформатори департаменту проводили попередній запис громадян на прийом до спеціалістів як за телефоном, так і особисто та оформили талони-направлення для 1 021 осіб (з початку року на прийом записалися 12 282 громадянина).

29 977 субсидіантам та 2 965 пільговикам, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг готівкою, перераховано субсидії та пільги за лютий на 39,4 млн. гривень.

В повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за березень поточного року 14 550 мешканцям Сумської міської ОТГ на 22,7 млн. гривень.

Комунальному підприємству «Електроавтотранс» за рахунок коштів бюджету Сумської міської ОТГ відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 2 044,9 тис. гривень (з початку поточного року – 10,2 млн. гривень).

Відповідно до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» проведено наступні виплати:

– 1 захиснику України, який отримав захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тисяч гривень;

– 5 сім’ям загиблих захисників України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань по 10 тис. гривень кожній;

– перераховано 6 захисникам України по 350 тис. гривень в якості одноразової цільової матеріальної допомоги на придбання житла;

2 військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. гривень;

– 19 добровольцям-захисникам України виплачено щомісячну адресну грошову допомогу на отримання транспортних послуг за поточний місяць на 11,8 тис. гривень.

Для розгляду на засіданні комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, підготовлено подання по 28 справам одержувачів житлової субсидії (з початку року – по 1 267 справам), які претендують на її отримання не враховуючи загальні вимоги порядку надання субсидії, по яким комісією прийнято позитивне рішення. Також в ході роботи комісії прийнято рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї з урахуванням виняткових обставин, які склалися в родині, та про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги 6 пільговиками за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації, в тому числі 4 учасникам бойових дій із числа учасників антитерористичної операції.

Для розгляду на засіданні комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 34 внутрішньо переміщеним особам (з початку поточного року –  322 заяви), по яким комісією прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Розпочато роботу з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. В межах наявних коштів, згідно з чергою, укладено 30 договорів на забезпечення 147 осіб з інвалідністю 343 засобами реабілітації на суму 779,4 тис. гривень (протягом тижня – 18 договорів на 472,6 тис. грн.). Здійснено виплату компенсації за самостійно придбані засоби для орієнтування та спілкування 5 особам на загальну суму 7,9 тис. гривень.