м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Проведено особистий прийом громадян у форматі «прямої телефонної лінії»

23 червня заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги Інна Спориш провела особистий прийом громадян в форматі «прямої гарячої лінії».

Протягом двох годин (з 10.00 до 12.00) можливістю отримати консультації скористалися 11 мешканців громади, а також і області, які цікавилися різними питаннями сфери діяльності департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, а саме:

  • щодо автоматичного призначення субсидії на наступний термін: чи мають право та коли буде виконано;
  • щодо стану розгляду поданої заяви та декларації на призначення субсидії з травня 2021 року;
  • чи потрібно подавати нові заяву та декларацію для отримання субсидії (та додаткові документи), якщо в складі домогосподарства є особи, що зареєстровані в ньому, але фактично не проживають;
  • щодо призначення субсидії в разі отримання компенсації за надання соціальних послуг;
  • призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
  • отримання довідки про перебування на обліку як одержувача соціальних допомог;
  • призначення компенсації одинокій особі, яка досягла 80-річного віку;
  • виплати разової допомоги ФОП у період карантину.

Громадяни отримали вичерпні та ґрунтовні пояснення і консультації щодо порушених питань, які належали до компетенції департаменту. Стосовно ж отримання разової допомоги ФОП (по 8 000 грн.) заявнику було рекомендовано звернутися за належністю до Пенсійного фонду України, оскільки даними питаннями департамент не опікується.

Крім цього, заявникам були роз’яснені умови отримання субсидії з травня 2021 року, та вкотре наголошуємо нашим читачам:

  • автоматичний перерахунок буде проведено певним категоріям домогосподарств на підставі верифікації, проведеної Міністерством фінансів України;
  • представникам домогосподарств, яким не передбачений автоматичний розрахунок (внутрішньо переміщені особи, орендарі, отримувачі безготівкової субсидії та на фактично проживаючих осіб) або в яких відбулися зміни, – необхідно подавати нову заяву та декларацію;
  • необхідності інформування про наявність чи відсутність обставин у домогосподарства, за яких субсидія не призначається (наявність у власності двох житлових приміщень, транспортних засобів до 5 чи 15 років, депозитних вкладів понад 100 тис. грн., витрат/платежів більш ніж на 50 тис. грн. тощо).

З-поміж іншого, один із заявників привітав працівників департаменту з Днем державної служби та висловив подяку за професіоналізм та сумлінне ставлення до громадян, які потребують соціального захисту. Хоча робота департаменту дещо відрізняється від державної служби, але служба в органах місцевого самоврядування ґрунтується на принципах, тотожним принципам і державної служби, як: поєднанні місцевих і державних інтересів, верховенстві права, демократизму і законності, гуманізму і соціальної справедливості, а також пріоритету прав та свобод людини і громадянина. Тож, користуючись нагодою, вітаємо також працівників державної служби та зичимо миру і благополуччя, нових здобутків і оптимізму, наснаги у щоденній праці.

На час дії карантинних обмежень керівництво департаменту й надалі проводитиме особистий прийом громадян у форматі «прямої телефонної лінії» за телефоном 066-844-52-96 щосереди з 10.00 до 12.00. Зателефонувавши в означений час, ви зможете отримати відповіді на запитання, що стосуються діяльності департаменту в сфері соціального захисту та соціальної підтримки мешканців Сумської міської територіальної громади.

З іншими способами комунікацій із департаментом можна ознайомитися на офіційному сайті за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/kontaktna-informatsiya/

У разі виникнення будь-яких питань, що стосуються надання соціальної підтримки, для зручності отримання консультацій працює багатоканальний номер телефону (788-888) та мобільний (050 407 81 99).