23 червня заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги Інна Спориш провела особистий прийом громадян в форматі «прямої гарячої лінії».
Протягом двох годин (з 10.00 до 12.00) можливістю отримати консультації скористалися 11 мешканців громади, а також і області, які цікавилися різними питаннями сфери діяльності департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, а саме:
Громадяни отримали вичерпні та ґрунтовні пояснення і консультації щодо порушених питань, які належали до компетенції департаменту. Стосовно ж отримання разової допомоги ФОП (по 8 000 грн.) заявнику було рекомендовано звернутися за належністю до Пенсійного фонду України, оскільки даними питаннями департамент не опікується.
Крім цього, заявникам були роз’яснені умови отримання субсидії з травня 2021 року, та вкотре наголошуємо нашим читачам:
З-поміж іншого, один із заявників привітав працівників департаменту з Днем державної служби та висловив подяку за професіоналізм та сумлінне ставлення до громадян, які потребують соціального захисту. Хоча робота департаменту дещо відрізняється від державної служби, але служба в органах місцевого самоврядування ґрунтується на принципах, тотожним принципам і державної служби, як: поєднанні місцевих і державних інтересів, верховенстві права, демократизму і законності, гуманізму і соціальної справедливості, а також пріоритету прав та свобод людини і громадянина. Тож, користуючись нагодою, вітаємо також працівників державної служби та зичимо миру і благополуччя, нових здобутків і оптимізму, наснаги у щоденній праці.
На час дії карантинних обмежень керівництво департаменту й надалі проводитиме особистий прийом громадян у форматі «прямої телефонної лінії» за телефоном 066-844-52-96 щосереди з 10.00 до 12.00. Зателефонувавши в означений час, ви зможете отримати відповіді на запитання, що стосуються діяльності департаменту в сфері соціального захисту та соціальної підтримки мешканців Сумської міської територіальної громади.
З іншими способами комунікацій із департаментом можна ознайомитися на офіційному сайті за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/kontaktna-informatsiya/
У разі виникнення будь-яких питань, що стосуються надання соціальної підтримки, для зручності отримання консультацій працює багатоканальний номер телефону (788-888) та мобільний (050 407 81 99).