З 01 жовтня відбувається монетизація пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги, а саме: надання їх в готівковій або в безготівковій формі.
29 листопада проведено нарахування пільг для оплати за житлово-комунальні послуги за листопад поточного року, а це: 12 239 пільговиків на 12,7 млн. гривень, що майже на 6 млн. гривень більше, ніж за жовтень 2019 року.
Так, 231 пільговику, які виявили бажання отримувати пільги готівкою, та подали ще до 15 жовтня відповідні заяви, сума нарахованої пільги буде перерахована на їх рахунок у банківській установі чи на відділення зв’язку Укрпошти. Дані пільговики при отриманні готівки мають самостійно розрахуватися за житлово-комунальні послуги.
По 12 008 пільговикам, яким пільги нараховані в безготівковій формі, сума пільг та стан перерахування їх виконавцям послуг будуть відображені в особистих кабінетах пільговиків в АТ «Ощадбанк».
Нагадаємо, що для пільговиків, які отримують пільги у безготівковій формі, надання їх здійснюється за наступною схемою:
Нараховані за листопад 2019 року суми пільг мають бути відображені в особистому кабінеті пільговика після 13 грудня, а станом на 18 грудня – має бути відображено стан розрахунків з підприємствами надавачами послуг. Після цього Ощадбанком відправляється СМС-повідомлення на номер мобільного телефону з інформацією про послуги, по яким не було проведено оплату.
Хочемо наголосити, що за інформацією АТ «Ощадбанк» смс-повідомлення про нараховані та перераховані пільги за жовтень поточного року почали надходити пільговикам лише з 28 листопада.
Необхідно зазначити, що відповідно до Урядової постанови АТ «Ощадбанк» проводить перерахування коштів виконавцям житлово-комунальних послуг у такій послідовності:
Підприємства на обліковий запис пільговика завантажують повну суму оплати за послуги, включаючи і наявну заборгованість по оплаті.
При цьому, відповідно до тієї ж Урядової постанови пільговик має право змінити послідовність перерахування коштів. Для цього необхідно подати письмову заяву до департаменту із зазначенням послідовності оплати.