м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Продовжуємо проводити роз’яснювальну роботу щодо порядку оформлення субсидій

Департаментом поновлена інформаційна робота з питань призначення житлової субсидії студентам сумських вишів, які проживають у гуртожитках. Днями відбулися зустрічі головного спеціаліста відділу прийому громадян управління надання державної соціальної допомоги Лариси Слюсар із студентами Сумського національного аграрного університету та Сумського державного університету.   

Під час зустрічей були висвітлені питання про основні зміни, які відбулися в призначенні субсидії з травня 2021 року, про обставини щодо яких необхідно повідомляти отримувачам субсидії, врахування доходів студентам, які навчаються на денній формі та фактично не мають доходів. «Для осіб, які досягли 14-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, для обчислення субсидії до середньомісячного сукупного доходу враховуються фактичні розміри доходів – як правило, це стипендія та інші соціальні виплати; якщо ж студенти, які навчаються на денній формі не мали доходів (навчались за контрактом або втратили право на отримання стипендії за результатами семестрового контролю), враховується щомісячно 0,5 розміру мінімальної заробітної плати станом на кінець періоду, за який враховуються доходи (на 30.06.2021 – це 3000,00 грн.)», – наголосила спеціаліст департаменту.

Найбільше часу було приділено наданню індивідуальних консультацій. Також, ознайомлено з особливостями подачі документів в умовах карантину: документи до департаменту можна передати через скриньки, розміщені на першому поверсі адмінбудинку, надіслати  поштою до департаменту (адреса: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35) або скористатись послугою онлайн, заповнивши електронну форму заяви, на сайті Мінсоцполітики України за посиланням https://subsidii.mlsp.gov.ua/, засвідчивши її електронним цифровим підписом.