м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Про роботу опікунської ради при органі опіки та піклування за підсумками півріччя

6 липня відбулось чергове засідання опікунської ради при органі опіки та піклування Сумської міської ради, на якому було розглянуто 10 заяв мешканців Сумської міської територіальної громади щодо встановлення опіки над повнолітніми особами в разі визнання їх судом недієздатними, надання дозволів на вчинення правочину від імені та на ім’я недієздатної особи, скарги на дії опікуна.

Крім того, було підбито підсумки роботи за І півріччя поточного року. За результатами 5 засідань опікунської ради виконавчому комітету щодо 18 заяв громадян надано відповідні пропозиції. Взято участь у 45 засіданнях суду з питань встановлення опіки.

Як наслідок, вперше встановлено опіку 10 особах, по 8 – подовжено термін перебування під опікою.

Відповідно до законодавства здійснюється контроль за виконанням опікунами обов’язків по забезпеченню належного утримання 427 недієздатних повнолітніх осіб, що обліковуються в реєстрі, який оновлюється та підтримується в актуальному стані. Централізований банк даних із проблем інвалідності доповнюється інформацією про підопічних.

Згідно із затвердженими графіками з початку року проведено обстеження житлово-побутових умов 252 недієздатних осіб.

Методичну допомогу з питань опіки та піклування надано 377 громадянам.

Нагадуємо, що засідання опікунської ради проводяться кожен перший вівторок місяця. Допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за телефонами: 788-888 (багатоканальний) та 787-147 (додатковий). Подати документи, на час дії карантинних заходів, можна через електронні сервіси (person.dszn@smr.gov.ua; dszn@smr.gov.ua) або поштовим відправленням за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, чи залишити у спеціальних скриньках, які розташовані при вході в адмінбудівлю на вул. Харківcька, 35.