Сьогодні, 9 серпня, директор департаменту Тетяна Масік під час апаратної наради при міському голові доповіла про стан соціального забезпечення в Сумській міській територіальній громаді.
Про основні моменти та підсумки роботи департаменту соцзахисту за тиждень у наступній інформації.
Надання послуг соціального характеру департаментом здійснюється з урахуванням карантинних обмежень: особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом (при нагальній потребі та за наявності вільних місць – у день звернення); документи приймаються за допомогою пошти або через електронні сервіси; керівники департаменту надають роз’яснення та консультації щосереди на «Прямій телефонній лінії». Дистанційно через скриньки передано 751 пакет документів. З початку ж поточного року за допомогою скриньок отримано від мешканців громади 25 258 пакетів документів. Із загальної кількості звернень, основні питання стосуються оформлення державних соціальних допомог та субсидій (20 526), надання пільг (2 582), матеріальної допомоги (1 203).
На робочих місцях в Громадській приймальні департаменту, на додаткових робочих місцях, які організовані для прийому громадян з питань оформлення житлової субсидії (у Міському єдиному інформаційно-розрахунковому центрі, Центрі учасників бойових дій, на віддаленому робочому місці департаменту по вулиці Охтирська, 11), у старостинських округах та в Центрі надання адміністративних послуг працівниками департаменту надані послуги 783 особам. Всього, за тиждень департаментом надано 3 656 послуг з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії, в тому числі за телефонами мешканці громади отримали 1 784 консультації з усіх питань соціального спрямування, а з початку року департаментом надано понад 126 тисяч послуг соціального характеру.
Продовжується робота з мешканцями громади щодо з’ясування наявності у них умов, за яких житлова субсидія не призначається, а це: перебування осіб зі складу домогосподарства за кордоном понад 60 днів, наявності у них двох і більше транспортних засобів, а також депозитних вкладів та житлових приміщень (щодня від громадян надходить інформація про наявність таких обставин, тільки за останній тиждень надійшло 3 повідомлення від мешканців громади (всього 115 осіб інформували про наявність таких умов). Після отримання від громадян підтвердження щодо відсутності таких умов житлова субсидія буде призначена з травня 2021 року. Тому, враховуючи внесені зміни щодо майнового стану родини, отримувачам субсидії, задля упередження нецільового використання бюджетних коштів, обов’язково у разі наявності зазначених таких умов необхідно повідомити департамент до 1 вересня.
На сьогодні на обліку як отримувачі житлової субсидії перебувають 23 757 домогосподарств, в тому числі у 10 169 домогосподарств громади розмір субсидії в липні становить нуль гривень.
18 972 особам перераховано житлову субсидію за травень-липень та пільги за липень на загальну суму 18,2 млн. гривень. Вже з 06 серпня мешканці громади мали можливість отримати дані кошти.
За рахунок коштів громади виплачена компенсація за липень 2021 року 559 фізичним особам, які надають соціальні послуги на непрофесійній основі (319,3 тис. гривень).
Комунальному підприємству «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян (2 325,8 тис. гривень).
У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, для розгляду на якому підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 29 внутрішньо переміщеним особам, по яким комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат. З початку поточного року проведено 31 засідання комісії, на яких розглянуто 751 заяву внутрішньо переміщених осіб.
Забезпечено щоденний моніторинг стану роботи підпорядкованих комунальних установ соціального захисту населення та якості надання ними соціальних послуг: