м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Про основні моменти та підсумки роботи департаменту соцзахисту за тиждень

Сьогодні, 9 серпня, директор департаменту Тетяна Масік під час апаратної наради при міському голові доповіла про стан соціального забезпечення в Сумській міській територіальній громаді.

Про основні моменти та підсумки роботи департаменту соцзахисту за тиждень у наступній інформації.

Надання послуг соціального характеру департаментом здійснюється з урахуванням карантинних обмежень: особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом (при нагальній потребі та за наявності вільних місць – у день звернення); документи приймаються за допомогою пошти або через електронні сервіси; керівники департаменту надають роз’яснення та консультації щосереди на «Прямій телефонній лінії». Дистанційно через скриньки передано 751 пакет документів. З початку ж поточного року за допомогою скриньок отримано від мешканців громади 25 258 пакетів документів. Із загальної кількості звернень, основні питання стосуються оформлення державних соціальних допомог та субсидій (20 526), надання пільг (2 582), матеріальної допомоги (1 203).

На робочих місцях в Громадській приймальні департаменту, на додаткових робочих місцях, які організовані для прийому громадян з питань оформлення житлової субсидії (у Міському єдиному інформаційно-розрахунковому центрі, Центрі учасників бойових дій, на віддаленому робочому місці департаменту по вулиці Охтирська, 11), у старостинських округах та в Центрі надання адміністративних послуг працівниками департаменту надані послуги 783 особам. Всього, за тиждень департаментом надано 3 656 послуг з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії, в тому числі за телефонами мешканці громади отримали 1 784 консультації з усіх питань соціального спрямування, а з початку року департаментом надано понад 126 тисяч послуг соціального характеру.

Продовжується робота з мешканцями громади щодо з’ясування наявності у них умов, за яких житлова субсидія не призначається, а це: перебування осіб зі складу домогосподарства за кордоном понад 60 днів, наявності у них двох і більше транспортних засобів, а також депозитних вкладів та житлових приміщень (щодня від громадян надходить інформація про наявність таких обставин, тільки за останній тиждень надійшло 3 повідомлення від мешканців громади (всього 115 осіб інформували про наявність таких умов). Після отримання від громадян підтвердження щодо відсутності таких умов житлова субсидія буде призначена з травня 2021 року. Тому, враховуючи внесені зміни щодо майнового стану родини, отримувачам субсидії, задля упередження нецільового використання бюджетних коштів, обов’язково у разі наявності зазначених таких умов необхідно повідомити департамент до 1 вересня.

На сьогодні на обліку як отримувачі житлової субсидії перебувають 23 757 домогосподарств, в тому числі у 10 169 домогосподарств громади розмір субсидії в липні становить нуль гривень.

18 972 особам перераховано житлову субсидію за травень-липень та пільги за липень на загальну суму 18,2 млн. гривень. Вже з 06 серпня мешканці громади мали можливість отримати дані кошти.

За рахунок коштів громади виплачена компенсація за липень 2021 року 559 фізичним особам, які надають соціальні послуги на непрофесійній основі (319,3 тис. гривень).

Комунальному підприємству «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян (2 325,8 тис. гривень).

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, для розгляду на якому підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 29 внутрішньо переміщеним особам, по яким комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат. З початку поточного року проведено 31 засідання комісії, на яких розглянуто 751 заяву внутрішньо переміщених осіб.

Забезпечено щоденний моніторинг стану роботи підпорядкованих комунальних установ соціального захисту населення та якості надання ними соціальних послуг:

  • 16 особам, які проходять гемодіаліз, надано послугу «Соціального таксі», а також 6 мешканцям громади надано допомогу в підвезенні до лікувальної установи;
  • соціальні робітники територіального центру «Берегиня» на дому обслуговують 795 осіб з числа одинокопроживаючих мешканців громади, в тому числі 56 осіб з приєднаних до міста громад, де найбільш затребуваною є допомога у доставці продуктів харчування та ліків, доставці води з колодязів; відвідування та надання соціальних послуг здійснюється згідно з затвердженими графіками та умовами договорів;
  • заняття з відвідувачами відділень терцентру «Берегиня» організована в он-лайн та оф-лайн режимах: продовжується інформаційна, освітня та культурно-розвивальна робота з відвідувачами відділень, їх батьками та слухачами «Університету третього віку», проводяться онлайн конкурси, марафони та вікторини.
  • відповідно до програми «Милосердя» щовівторка та щочетверга 53 нужденних громадянина отримують безкоштовні обіди в їдальні та 47 отримувачів соціальної послуги догляду вдома їх доставку здійснюють соціальні робітники, які їх обслуговують (в поточному році вже доставлено 4 тисячі таких обідів, на що з бюджету громади профінансовано 180 тис. гривень);
  • в рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проекту «Соціальний Хліб», 300 одиноких громадян забезпечено хлібобулочними виробами: мешканці отримали безкоштовно 300 одиниць хліба та 300 батонів. Всього з початку року безкоштовно видано 15 900 одиниць хлібобулочних виробів;
  • Центром учасників бойових дій здійснює прийом відвідувачів з дотриманням усіх протиепідемічних заходів. З початку поточного року послуги отримали 5 662 особи, в тому числі протягом звітного періоду – 166 осіб отримали 346 послуг (13 осіб звернулися вперше до установи, з них 5 учасників бойових дій), з них послуги з масажу – 8 осіб (з початку року – 345), електролікувальні послуги – 17 осіб (з початку року – 592), бальнеологічні процедури отримали 11 осіб (з початку року – 266), 3 транспортних послуги надано одній особі (з початку року надано 41 послугу надано 20 громадянам), 6 осіб отримали консультації та дієву допомогу від юрисконсульта установи (з початку року 320 захисників України та членів їх сімей отримали 330 юридичних консультацій). 79 захисників України та членів їх сімей були залучені до участі в різноманітних заходах, організованих Центром (всього з початку року установою організовано та проведено 127 заходів для 1 434 осіб відповідної категорії). Організовано проведення на базі установи вакцинацію учасників бойових дій та членів їх сімей (72 особи) від коронавірусної інфекції. Всього сприяли вже вакцинації 228 осіб;
  • Центром реінтеграції бездомних осіб послуги відділення нічного перебування надано 17 особам (з початку року ночівлею скористалися 61 особа), відділення обліку бездомних осіб – 14 громадянам (з початку року на облік взято – 19 осіб, знято з обліку – 6 осіб). Із 13 особами проведено психологічну роботу, навчено трудовим і соціальним навичкам 3 бездомних осіб. В ході проведення соціального патрулювання вулицями міста виявлено 5 бездомних осіб, яким доведено інформацію про їх право скористатися послугами як ночівлі, так і іншими соціальними послугами інтеграції та реінтеграції (всього з початку року в ході проведених 23 соціальних патрулів виявлено 32 бездомних особи, з яких тільки 4 звернулися в подальшому до установи за отриманням послуг). До упорядкування території Центру залучено 4 особи, а з метою організації змістовного дозвілля отримувачів послуг в Центрі, підвищення культурного рівня відвідувачів поновлено бібліотечний фонд установи 50 примірниками, отриманими у якості благодійної допомоги. На сьогодні бібліотечний фонд установи складає 150 екземплярів.