м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Працюємо в умовах карантинних обмежень: підсумки роботи департаменту за тиждень, що минув

Пандемія коронавірусної хвороби COVID-19 та карантинні обмеження загострили системні проблеми у багатьох галузях, зокрема й у соціальній сфері. Тож, надання послуг соціального характеру департаментом соціального захисту населення Сумської міської ради здійснюється з урахуванням карантинних обмежень, що впливають на організацію особистого прийому громадян. На разі, прийом здійснюється лише за попереднім записом, документи приймаються за допомогою пошти або через електронні сервіси, а особистий прийом керівного складу організовано у рамках «Прямої телефонної лінії», що проводиться щосереди.

Відтак, минулого тижня фахівцями департаменту прийнято 958 мешканців громади, 280 із яких надали документи для оформлення різних видів соціальної допомоги та компенсацій. Через скриньки передано 812 пакетів документів, за телефонами надані консультації з питань усіх напрямків роботи департаменту 1 862 громадянам.

Проведені прийоми громадян у старостинських округах (села Битиця, Велика Чернеччина, Стецьківка та Піщане) – надано консультації 63 мешканцям даних громад, у 34 прийняті документи для оформлення різних видів державної та місцевої підтримки.

У загальному підсумку за звітний період департаментом надано 3 158 послуг соціального характеру (з початку року понад 163 тисячі) щодо оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та житлової субсидії.

Інформуємо про основні напрямки, за якими проводилася робота департаменту:

– 1 682 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії, перераховані державні кошти на виплату щомісячної компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування за вересень 2021 року;

– на виконання програм Сумської міської територіальної громади «Милосердя» та «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» проведені виплати: КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян (401,7 тис. гривень); двом мешканцям громади надано цільову матеріальну допомогу для проведення термінового лікування (в розмірі 20 тис. гривень та 70 тис. гривень); 22 сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу за рахунок коштів депутатів (248 тис. гривень); надано матеріальну допомогу 23 особам з інвалідністю з психічними захворюваннями та ДЦП для компенсації вартості оздоровлення (61 тис. гривень); трьом багатодітним сім’ям, діти з яких в 2021 році вступили до закладів вищої освіти, перераховано допомогу в розмірі прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку (7,1 тис. гривень); 53 особам виплачені щомісячні соціальні гарантії за жовтень 2021 року на 153,4 тис. гривень; 6 військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі по 3 тис. гривень; захиснику України, який отримав захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тисяч гривень; з нагоди Дня Захисника України виплачено матеріальну допомогу 95 особам з інвалідністю внаслідок війни з числа захисників України (по 1 тисячі гривень кожному); сім’ї померлого захисника України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань в сумі 10 тис. гривень.  

На виконання делегованих державою повноважень для 20 осіб пільгової категорії оформлено документи для оздоровлення в санаторно-курортних закладах; організовано направлення 13 дітей пільгових категорій на оздоровлення до дитячих центрів «Артек» та «Молода гвардія».

Моніторинг стану роботи підпорядкованих комунальних установ соціального захисту населення та якості надання ними соціальних послуг:

– територіальним центром «Берегиня» надані 2 645 соціальних послуг 1 417 громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

– Центром учасників бойових дій протягом звітного періоду надано 260 послуг (144 – відділенням соціальної адаптації, 103 – послуги медичного характеру, 13 – юридичних послуг) 156 особам.