У четвер, 07 жовтня 2021 року, під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Віри Мотречко в режимі відеозв’язку проведені засідання комісії по розгляду заяв громадян з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, утворених виконавчим комітетом Сумської міської ради.
В результаті засідання комісії по розгляду заяв громадян з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було ухвалено рішення:
В поточному році проведено 39 засідань Комісії, на яких розглянуто 929 справ щодо призначення (відновлення) щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг та інших видів державних соціальних виплат, з яких по 1 справі відмовлено в призначенні адресної допомоги у зв’язку з не працевлаштуванням заявника.
Робота департаменту у даному напрямку направлена на забезпечення соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб та дотримання їх прав на соціальний захист.
Для розгляду на засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика була підготовлена 1 справа про призначення та надання житлової субсидії згідно з ухвалою суду за позовом громадянки. В результаті роботи комісії було ухвалено рішення про відмову в призначенні їй житлової субсидії.
Крім того, з початку року проведено 25 засідань комісії, на яких розглянуто 1 326 справи, з них призначено субсидію 1 130 домогосподарствам.