м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Основні моменти роботи департаменту на минулому тижні

Минулого тижня 5,5 тисяч осіб звернулося до департаменту з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної та матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії, із них тільки з питань субсидій 2 261 особа.

Видано 2 709 талонів-направлення на прийом до спеціалістів, що в 2 рази більше ніж минулого періоду.

19 775 субсидіантам та 224 пільговикам, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі, перераховано пільги та субсидії за жовтень 2019 року на загальну суму 13,8 млн. грн. Передано реєстри з виплатними реквізитами уповноваженим банкам та АТ «Укрпошта», якими і розпочато зарахування коштів на рахунки отримувачів субсидій і пільг.

На обліку станом на 07.11.2019 як отримувачі житлової субсидії перебувають 30 345 домогосподарств, в тому числі 7 518 домогосподарств обліковуються з нульовим розміром субсидії на жовтень поточного року.

До відома, на даний час не проводиться реєстрація справ, звернення з призначення субсидії за якими надійшли в листопаді 2019 року (з листопада) у зв’язку з відсутністю інформації в Державній податковій службі України про доходи за ІІІ квартал 2019 року (на разі, таких 125 звернень).

На минулому тижні департаментом:

  • проведено в повному обсязі виплату усіх видів державної соціальної допомоги за листопад поточного року 15 008 одержувачам на 21,8 млн. грн.;
  • комунальному підприємству «Електроавтотранс» за рахунок коштів міського бюджету відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 2 437,2 тис. грн.;
  • на виконання міської програми «Місто Суми – територія добра та милосердя» мешканцю міста, якому виповнився 101 рік, з метою вшанування його з нагоди Дня народження надано матеріальну допомогу в розмірі 5 тисяч гривень;
  • активно проводилася робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Згідно з чергою, протягом минулого тижня укладено 14 договорів для забезпечення 155 осіб на суму 700,3 тис. гривень.
  • з питань призначення і оформлення житлових субсидій та монетизації пільг проведено 2 зустрічі на віддалених робочих місцях, здійснено один виїзний прийом «мобільного соціального офісу», на яких загалом були присутні 67 громадян і спеціалістами департаменту надано ґрунтовні відповіді по всім заданим питанням.

Також 07 листопада проведені чергові засідання міських комісій.

Для розгляду на засіданні комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, підготовлено подання по 87 справам одержувачів житлової субсидії, які претендують на її отримання не враховуючи загальні вимоги порядку надання субсидії. В результаті роботи комісією прийнято позитивне рішення щодо надання субсидії 86 заявникам.

Крім того, в ході роботи комісії прийнято рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги 7 пільговикам за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації, в тому числі 4 учасникам бойових дій дій з числа учасників антитерористичної операції.

На засіданні комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам підготовлено пакети документів по 40 справам, по яким комісією прийнято позитивне рішення щодо надання соціальних виплат.

Того ж дня 7 листопада на засіданні міської комісії у справах альтернативної (невійськової) служби члени комісії визначили конкретні місця проходження альтернативної служби двом сумчанам призовного віку, виконання військового обов’язку яких суперечить їх релігійним переконанням.