Кожного місяця проводяться засідання опікунської ради при органі опіки та піклування Сумської міської ради, до повноважень якої відноситься розгляд питань щодо встановлення опіки над повнолітніми особами.
8 грудня, під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Віри Мотречко, проведено чергове засідання, де розглянуто 7 заяв від громадян, які стосувалися встановлення опіки над повнолітніми особами та призначення опікуна, влаштування недієздатної особи, яка страждає на психічні розлади, до закладу соціального захисту, надання дозволу на вчинення правочинів від імені та на ім’я недієздатних осіб.
Також під час засідання підвели підсумки роботи ради за листопад поточного року та визначили організаційні питання на грудень 2021 року. Так, у листопаді від 227 опікунів отримані звіти про виконання ними опікунських обов’язків по відношенню до підопічних. Представники органу опіки та піклування, як заінтересовані особи, залучались до участі в 7 судових засіданнях. Як наслідок, над 4 особами встановлено опіку вперше, триває розгляд справ із питань захисту майнових прав двох недієздатних осіб. Обстежені житлово-побутові умови проживання 24 недієздатних осіб (з початку року – 411). Надана методична (роз’яснювальна) допомога 82 громадянам (з початку року – 682).
Загалом, реєстр недієздатних повнолітніх осіб налічує 429 громадян, відносно яких уживаються заходи по захисту прав та інтересів, опрацьовується стан життєзабезпечення, визначаються проблемні питання сімей, де під опікою перебувають повнолітні недієздатні особи, та шляхи їх вирішення.
Нагадуємо громадянам, що консультативна допомога з питань, що входять до компетенції опікунської ради, надається працівниками департаменту соціального захисту населення за багатоканальним номером 788-888 та за номером 787-147. Документи можна направити на електронну адресу департаменту dszn@smr.gov.ua, поштою (40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35) чи залишити у скриньках, які розташовані на І поверсі адмінбудівлі по вул. Харківcька, буд. 35.