Аби мінімізувати ризик зараження коронавірусною інфекцією COVID-19, оформлення житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг РЕКОМЕНДУЄМО здійснювати шляхом подання документів в електронному вигляді, скориставшись онлайн-сервісом на офіційному сайті Мінсоцполітики в розділі «Е – сервіси».
Алгоритм оформлення житлової субсидії онлайн
* У разі обрання способу «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» чи «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID» подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без особистого відвідування департаменту соціального захисту населення.
* У разі обрання виду «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» необхідно подати документи в паперовій формі (після заповнення форми на сайті надійде PDF – версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати й самостійно подати до департаменту).
У результаті на електронну адресу надійде повідомлення з номером зареєстрованої заяви, який необхідно зберегти.
Важливо! Оскільки під час дії карантину департамент працює із громадянами дистанційно, документи також можна подати:
Додатково за консультацією можна звертатися за телефонами: багатоканальний номер 788-888 та додатковими – 787-122, 787-123, 050 407-81-99.