м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Нагадуємо, що пільговики можуть отримувати пільги за фактичним місцем проживання

У разі виявлення бажання отримувати пільги за фактичним місцем проживання, а не за місцем реєстрації, пільговику необхідно звернутися до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради та подати документи для розгляду на Комісії по розгляду питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, яка створена виконавчим комітетом.

Для прийняття Комісією рішення про включення до ЄДАРП інформації про адресу фактичного місця проживання, пільговику необхідно подати до департаменту наступні документи:

  • заяву на ім’я голови комісії;
  • заяву від власника квартири, про те, що власник не заперечує проти отримання пільг за фактичним місцем проживання та вказати чи користується дане домогосподарство житловою субсидією;
  • форму «1-пільга» з переліком організацій надавачів послуг та особових рахунків;
  • згоду на збір та обробку інформації;
  • копію паспорту 1, 2 сторінки та сторінки з даними про реєстрацію місця проживання;
  • копію реєстраційного номеру облікової картки платника податку (за винятком випадків, коли особа відмовилася від отримання такого номеру через релігійні переконання, що підтверджується відповідними документами);
  • копію пільгового посвідчення.

На членів своєї сім’ї пільговик подає наступні документи:

  • копію паспорту 1, 2 сторінки та сторінки з даними про реєстрацію місця проживання;
  • копію реєстраційного номеру облікової картки платника податку (за винятком випадків, коли особа відмовилася від отримання такого номеру через релігійні переконання, що підтверджується відповідними документами);
  • на дітей до 14-ти років – копії свідоцтв про народження, з 14-ти років – копію паспорта громадянина України по досягненню 14-річного віку з копією довідки про реєстрацію місця проживання/перебування, з 16-ти років – копію паспорта громадянина України;
  • копію свідоцтва про одруження (у разі, якщо у пільговика та члена сім’ї не співпадають прізвища);
  • копію свідоцтва про народження пільговика (у разі коли пільги поширюватимуться на непрацездатних батьків).

 Підтвердження фактичного місця проживання заявника здійснюється на підставі обстеження за участю представників департаменту, члена Комісії та управителя/об’єднання співвласника багатоквартирного будинку, іншого уповноваженого суб’єкта (який залучається за згодою). За результатами обстеження складається відповідний акт.

Звертаємо увагу на особливості роботи Комісії у період карантину! З метою захисту і безпеки здоров’я та вдосконалення окремих організаційно-процедурних питань роботи Комісії на період дії карантину виконавчим комітетом Сумської міської ради прийнято рішення про можливість включення інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика до ЄДАРП, без необхідності складання акту встановлення фактичного місця проживання пільговика. Нарахування пільг буде здійснюватися з місяця подання відповідної заяви.

У період дії карантинних заходів пільговики можуть подавати документи через:

– електронні сервіси (person.dszn@smr.gov.uadszn@smr.gov.ua);

поштове відправлення за адресою 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35;

– спеціальні скриньки, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вулиці Харківcька, 35.

Багатоканальний номер телефону для консультацій – 788-888.