У разі виявлення бажання отримувати пільги за фактичним місцем проживання, а не за місцем реєстрації, пільговику необхідно звернутися до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради та подати документи для розгляду на Комісії по розгляду питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, яка створена виконавчим комітетом.
Для прийняття Комісією рішення про включення до ЄДАРП інформації про адресу фактичного місця проживання, пільговику необхідно подати до департаменту наступні документи:
На членів своєї сім’ї пільговик подає наступні документи:
Підтвердження фактичного місця проживання заявника здійснюється на підставі обстеження за участю представників департаменту, члена Комісії та управителя/об’єднання співвласника багатоквартирного будинку, іншого уповноваженого суб’єкта (який залучається за згодою). За результатами обстеження складається відповідний акт.
Звертаємо увагу на особливості роботи Комісії у період карантину! З метою захисту і безпеки здоров’я та вдосконалення окремих організаційно-процедурних питань роботи Комісії на період дії карантину виконавчим комітетом Сумської міської ради прийнято рішення про можливість включення інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика до ЄДАРП, без необхідності складання акту встановлення фактичного місця проживання пільговика. Нарахування пільг буде здійснюватися з місяця подання відповідної заяви.
У період дії карантинних заходів пільговики можуть подавати документи через:
– електронні сервіси (person.dszn@smr.gov.ua; dszn@smr.gov.ua);
– поштове відправлення за адресою 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35;
– спеціальні скриньки, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вулиці Харківcька, 35.
Багатоканальний номер телефону для консультацій – 788-888.