м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Надання субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі відбувається за двома моделями

Нагадуємо, що у 2020 році надання субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі відбувається у двох моделях, які діють паралельно:

1) грошова безготівкова – перерахування коштів на центральному рівні на банківський рахунок в АТ «Ощадбанк» зі спеціальним режимом використання з подальшим їх спрямуванням на оплату житлово-комунальних послуг;

2) грошова готівкова – надання житлових субсидій готівкою безпосередньо одержувачу.

Субсидія у грошовій безготівковій формі призначається домогосподарствам, які звертаються за призначенням житлової субсидії вперше, або домогосподарствам, у яких на момент визначення права на особових рахунках в підприємствах-надавачах житлово-комунальних послуг обліковувалася прострочена понад три місяці заборгованість з оплати за житлово-комунальні послуги у розмірі, що перевищує 340,00 грн. Ці домогосподарства отримують субсидію виключно через АТ «Ощадбанк».

Виплата субсидій у грошовій готівковій формі здійснюється:

  • у разі надання субсидіантами інформації про платіжні реквізити – через будь-який з уповноважених банків;
  • у разі відсутності рахунків в уповноважених банках до надання інформації про платіжні реквізити – через поштові відділення за адресою, вказаною при зверненні за субсидією.

Одержувачі субсидії можуть самостійно обирати, куди перераховуватимуться кошти: до одного з уповноважених банків чи до відділення «Укрпошта».

При виявленні бажання змінити виплату субсидії з «Укрпошти» на банківську установу необхідно звернутися до департаменту з відповідною заявою.

Телефони для консультацій:

  • багатоканальний номер 788-888;
  • додаткові телефони – 787-122, 787-123, 050-407-81-99.