м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Ми працюємо, щоб ви залишалися вдома!

У зв’язку з продовженням КАРАНТИНУ до 31.12.2020 НАГАДУЄМО, що в департаменті соціального захисту населення Сумської міської ради діє тимчасова дистанційна форма надання послуг громадянам Сумської міської територіальної громади з питань соціального захисту населення.

Прийом документів для оформлення житлових субсидій, пільг, усіх видів соціальної допомоги здійснюється дистанційно через:

  • скриньку для прийому документів, яка знаходиться при вході до адміністративної будівлі департаменту за адресою: вул. Харківська, буд. 35;
  • поштовим відправленням на адресу: вул. Харківська, буд. 35, м. Суми, 40035.

Заяви для призначення житлової субсидії, допомоги при народженні дитини та компенсаційної виплати відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до 3 років «муніципальна няня» можна подати за допомогою послуги «електронний сервіс».

Для оформлення електронних заяв необхідно перейти за посиланням:

Опрацювання документів проходить щоденно, і його за результатами з громадянами комунікує фахівець департаменту, який спеціалізується на питаннях певного напрямку.

Звертаємо увагу на необхідності обов’язкового надання актуальних контактних даних (номер мобільного телефону), за якими перебуваєте на постійному зв’язку.

Бланки заяв та зразки заповнення документів розміщені на офіційному веб-сайті департаменту https://dszn.smr.gov.ua/blanki-zayavi-ta-deklaratsiyi-dlya-sotsialnoyi-dopomogi/

Телефони для консультацій:

  • 788-888 – багатоканальний номер телефону;
  • додаткові номери: 787-122, 787-123, 050-407-81-99.