м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Коли заява та декларація вважаються не поданими при оформленні житлової субсидії

Заява та декларація для призначення житлової субсидії будуть підлягати розгляду виключно в разі правильного заповнення всіх розділів.

ВАЖЛИВО! Будьте уважними при заповненні заяви та декларації!

Наголошуємо, що документи вважаються не поданими, якщо в них відсутні:

  • персональні дані заявника та членів родини (прізвище, ім’я та по батькові, адреса, число, місяць і рік народження, серія та номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків, сімейний стан);
  • адреса домогосподарства та номери особових рахунків;
  • дата заповнення документів;
  • особистий підпис заявника;
  • дані в усіх розділах декларації, які мають бути обов’язково заповнені.

Якщо в декларації не зазначені відомості щодо майнового стану (наявність чи відсутність транспортних засобів, депозитів, житлових приміщень тощо) – це вважається як відсутність інформації.

Тож, рекомендуємо перевіряти правильність заповнення бланків та ознайомитися із зразками їх заповнення, які знаходяться на сайті департаменту за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/zrazki-zayavi-ta-deklaratsiyi-dlya-zhitlovoyi-subsidiyi/.

У холі приміщення департаменту (м. Суми, вул. Харківська, 35) розташовані столи для заповнення бланків та зразки!

У разі особистої подачі (за попереднім записом) звертатися на прийом до спеціаліста необхідно із вже заповненими бланками!

Громадянин несе відповідальність за подані в заяві та декларації відомості, що впливають на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру. В разі подання неповних або недостовірних відомостей заявник вимушений повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії.

Звернутися за консультаціями можна на багатоканальний номер 788-888 та додаткові: 787-122, 787-123, 050-407-81-99.