Заява та декларація для призначення житлової субсидії будуть підлягати розгляду виключно в разі правильного заповнення всіх розділів.
ВАЖЛИВО! Будьте уважними при заповненні заяви та декларації!
Наголошуємо, що документи вважаються не поданими, якщо в них відсутні:
Якщо в декларації не зазначені відомості щодо майнового стану (наявність чи відсутність транспортних засобів, депозитів, житлових приміщень тощо) – це вважається як відсутність інформації.
Тож, рекомендуємо перевіряти правильність заповнення бланків та ознайомитися із зразками їх заповнення, які знаходяться на сайті департаменту за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/zrazki-zayavi-ta-deklaratsiyi-dlya-zhitlovoyi-subsidiyi/.
У холі приміщення департаменту (м. Суми, вул. Харківська, 35) розташовані столи для заповнення бланків та зразки!
У разі особистої подачі (за попереднім записом) звертатися на прийом до спеціаліста необхідно із вже заповненими бланками!
Громадянин несе відповідальність за подані в заяві та декларації відомості, що впливають на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру. В разі подання неповних або недостовірних відомостей заявник вимушений повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії.
Звернутися за консультаціями можна на багатоканальний номер 788-888 та додаткові: 787-122, 787-123, 050-407-81-99.