м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

КОЛИ ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ СУБСИДІЯ ЗА РІШЕННЯМ КОМІСІЇ

Звертаємо увагу мешканців Сумської об’єднаної територіальної громади на своєчасність оформлення субсидії. І якщо ви маєте бажання отримувати її з початку неопалювального сезону, то маєте звернутись із заявою до департаменту не пізніше як протягом двох місяців з початку неопалювального періоду.

Отже, для оформлення субсидії споживачу необхідно звернутись з заявою про призначення житлової субсидії та декларацією про доходи і витрати до департаменту за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи – за фактичним місцем проживання).

Документи також можуть бути надіслані поштою на адресу департаменту (40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35)  або направлені в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем (https://subsidii.mlsp.gov.ua/), зокрема з використанням цифрового електронного підпису.

За наявності відповідних обставин, заявнику, при заповненні документів необхідно зазначити (підкреслити), що його заява потребує окремого рішення комісії.

Нагадуємо про окремі випадки призначення субсидії за рішенням комісії, утвореної виконавчим комітетом Сумської міської ради, на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.