Згідно з чинним законодавством, громадяни, які отримують пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, повинні одразу повідомляти департамент соціального захисту населення Сумської міської ради про зміну обставин, які впливають на їх надання.
До таких обставин відносяться:
інші обставини, які випливають на надання пільг.
Про настання вищезазначених змін, у період дії карантинних заходів пільговики можуть інформувати департамент через електронні сервіси (person.dszn@smr.gov.ua; dszn@smr.gov.ua) або шляхом поштового відправлення за адресою 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35. Письмові повідомлення можна залишити у спеціальних скриньках, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вулиці Харківcька, 35.
Доводимо до відома, що суми пільг, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку пільговика, на вимогу департаменту повертаються до державного бюджету. У разі відмови добровільно повернути суму надмірно перерахованої (виплаченої) пільги, питання про її примусове стягнення вирішується у судовому порядку.