Прийом мешканців Сумської міської територіальної громади в департаменті соціального захисту організовано з дотриманням усіх умов та вимог карантину. Документи можна подати за допомогою скриньки на першому поверсі установи, пошти або через електронні сервіси. На першому поверсі адмінбудівлі також завжди чергують спеціалісти, які допомагають відвідувачам заповнити та подати необхідні документи.
Крім того, за попереднім записом громадян приймають і на робочих місцях у Громадській приймальні департаменту. Всього на таких робочих місцях особисто прийнято 12 912 громадян в тому числі протягом звітного періоду – 1 008 мешканців громади.
Для зручності мешканців громади, проводиться прийом і за місцем проживання: на робочих місцях у приміщенні Міського єдиного інформаційно-розрахункового центру, в комунальній установі «Центр учасників бойових дій» та на віддаленому робочому місці департаменту на вулиці Охтирська, 11. Протягом минулого тижня консультації надано 245 мешканцям, з початку їх роботи – 1 957 громадянам.
Ведеться прийом мешканців громади спеціалістом департаменту з питань оформлення різних видів державної підтримки і в Центрі надання адміністративних послуг (вул. Горького, 21). Всього протягом минулого тижня консультації тут надано 308 мешканцям, з початку року – прийнято 3 174 громадянина.
Під час прийому громадян у Битицькому, Великочернеччинському, Стецьківському та Піщанському старостинських округах, який здійснюється за графіком, прийнято 821 мешканця зазначених громад, у тому числі протягом звітного періоду консультації надано 186 мешканцям.
Щосереди особисті прийоми з питань соціального захисту в рамках «прямої телефонної лінії» проводяться директором та заступниками директора. Можливістю отримати консультацію саме в такий спосіб на минулому тижні скористались 7 осіб. Всього ж з початку року 197 мешканців громади отримали відповіді на свої питання від керівників департаменту в рамках «прямої телефонної лінії».
Протягом минулого тижня департаментом всього надано 5 190 послуг з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії, в тому числі за телефонами мешканці громади отримали 1 953 консультації з усіх питань соціального спрямування. Всього ж з початку року департаментом надано понад 118,5 тисячі послуг соціального характеру.
Не припиняється робота з отримувачами субсидії щодо з’ясування наявності умов, за яких житлова субсидія не призначається (перебування громадян за кордоном понад 60 днів; наявності двох і більше транспортних засобів, депозитних вкладів та житлових приміщень). За останній тиждень надійшло 34 повідомлення від мешканців громади. Після отримання від громадян підтвердження щодо відсутності таких умов житлова субсидія буде призначена з травня 2021 року. Субсидію вже призначено 23 586 домогосподарствам (із них по 8 201 – житлова субсидія в неопалювальний період розрахована в нульовому розмірі), в тому числі протягом звітного періоду – 17 564 домогосподарствам.
521 одержувачу на 3,2 млн. гривень виплачено всі види державної соціальної допомоги за липень по додаткових відомостях.
875 внутрішньо переміщеним особам перераховано щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату ЖКП, за липень на 1,2 млн. гривень.
АТ «Укрзалізниця» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян на залізничному транспорті у приміському сполученні (125 тис. гривень). З початку року підприємство профінансовано в сумі 973,2 тис. гривень.
Виконуються програми Сумської міської територіальної громади соціального спрямування «Милосердя» та «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей». Так, на минулому тижні:
Щоденно здійснювався моніторинг надання соцпослуг підпорядкованими установами соціального захисту населення (територіальним центром «Берегиня», Центром учасників бойових дій, Центром реінтеграції бездомних осіб):
– 14 особам, які проходять гемодіаліз, надано послугу «Соціального таксі»;
– соцробітники територіального центру «Берегиня» на дому обслуговують 794 одиноких мешканців громади, в тому числі 56 осіб з приєднаних до міста громад;
– заняття з відвідувачами відділень терцентру «Берегиня» організовані в онлайн- та офлайн-режимах. Щоденно в прямому ефірі проводяться онлайн-заняття з ранкової гімнастики для 20 відвідувачів факультету «Група здоров’я» та фізкультурно-оздоровча робота «Фізхвилинка» для 50 осіб, щовівторка та щочетверга на озері Чеха проводяться заняття «Групи здоров’я» (відвідують 20 осіб). Для 65 відвідувачів відділень денного перебування проведено 3 заняття в рамках програми «Підготовка осіб з інвалідністю до самостійного життя». 20 відвідувачів терцентру відвідли кінотеатр «Дружба»; 50 осіб взяли участь у пішохідній прогулянці до парку ім. І.Кожедуба та парку «Казка»; для 20 осіб проведено екскурсію до Сумського обласного художнього музею ім. Н.Онацького. Всього протягом минулого тижня 160 осіб взяли участь у 15 онлайн- та офлайн-заходах культурно-виховного спрямування, 120 осіб – в 5 майстер-класах із декоративно-ужиткового мистецтва та кулінарії;
– 53 нужденних громадянина (відповідно до програми «Милосердя») щовівторка та щочетверга отримують безкоштовні обіди в їдальні та 47 отримувачів соціальної послуги догляду вдома їх доставку здійснюють соціальні робітники;
– 300 одиноких громадян отримують хлібобулочні вироби в рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб»;
– 132 особи отримали 263 послуги в Центрі учасників бойових дій протягом звітного періоду. На базі установи організовано вакцинацію учасників бойових дій та членів їх сімей (60 осіб) від коронавірусної інфекції;
– у Центрі реінтеграції бездомних осіб послуги відділення нічного перебування надано 21 особі (з початку року ночівлею скористалися 59 осіб), відділення обліку бездомних осіб – 9 громадянам (з початку року на облік взято – 17 осіб, знято з обліку – 6 осіб.