Департаментом соціального захисту населення Сумської міської ради приділяється значна увага організації та проведенню прийому населення, дотримуючись принципів Єдиної технології прийому громадян. Організований прийом за такою технологією забезпечує можливість підвищити ефективність використання наявних ресурсів, найперше, людських. Оптимізація роботи спеціалістів має на меті забезпечити максимальну зручність для відвідувачів департаменту, зокрема, скоротити час, необхідний для оформлення документів та їх опрацювання.
Пріоритетом організації прийому громадян у департаменті є забезпечення максимального наближення послуг із надання послуг соціального характеру саме до тих категорій населення, які її потребують. І така робота дає свої результати.
За підсумками шести місяців 2024 року надано більш як 110 тисяч послуг соціального характеру із оформлення документів для призначення та виплати різних видів державних допомог та місцевих гарантій. Левова частка наданих послуг – у Громадській приймальні та на робочому місці департаменту в Центрі надання адміністративних послуг м. Суми, а це майже 73 тисячі послуг. За телефонами консультації отримали 23 тисячі громадян.
Тож, чекаємо у департаменті мешканців громади та змоделюємо організаційні моменти прийому у Громадській приймальні.
В холі адміністративного приміщення працюють спеціалісти, які надають інформаційні послуги з питань надання державних соціальних допомог, компенсацій, пільг та процедури їх оформлення (хто має право на призначення, які документи потрібно подати, куди необхідно звернутись з того чи іншого питання), видають бланки документів, які необхідно заповнити для звернення за допомогою. Також допомагають зробити запис на прийом через термінали сервісу «Електронна черга».
Спеціалісти Громадської приймальні на 18 робочих місцях проводяться консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання державної соціальної допомоги, компенсаційних виплат, забезпечення санаторно-курортним лікуванням і засобами реабілітації, інших державних та місцевих гарантій. При прийомі документів здійснюють перевірку правильності заповнення заяв, декларації, оформлення поданих довідок, вивчається ситуація, в якій перебуває сім’я. Проводяться співбесіди із заявником із метою уточнення поданої інформації, виявлення інформації, не підтвердженої наданими документами.
В Громадській приймальні вирішуються всі питання, пов’язані з повноваженнями департаменту. Розміщені стенди з основними витягами із законів про державні соціальні допомоги, пільги різним категоріям населення та компенсації, зразки заяв та декларацій на призначення зазначених гарантій.
Коли батьки з дітьми вирішують свої питання у департаменті, можуть скористатися спеціальними кімнатами. Кімната для перебування дітей забезпечена всім необхідним: є ігрові зони, дитячі меблі, басейн із сенсорними кульками, іграшки на будь-який смак, розмальовки та матеріали для творчості, мультимедійні засоби для перегляду мультфільмів. Діти можуть розважатися та розвивати свої здібності за іграми та книгами. Кімната для батьків із дітьми – це обладнане приміщення для батьків із немовлятами для годування та сповивання.
ГРАФІК РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНІ (м. Суми, вул. Харківська, 35): понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця з 8.00 до 16.00, без перерви на обід, субота та неділя – вихідні дні.
ДОВІДКОВІ ТЕЛЕФОНИ: 788-888 (багатоканальний номер), 787-123, 050-407-80-02, 050-407-81-99.