Інформуємо, що отримання студентами субсидії на відшкодування оплати за проживання у гуртожитку має певні особливості.
Студенти, які навчаються на денній формі та зареєстровані в гуртожитках, мають право звернутись до департаменту для оформлення житлової субсидії, при цьому реєстрація за місцем проживання визначається на 1-е число місяця.
У разі первинного звернення субсидія буде призначена з місяця звернення по квітень 2021 року.
На можливість призначення субсидії впливає наявність у власності транспортного засобу, з дати випуску якого минуло менше п’яти років, купівля або набуття права власності в інший законний спосіб – земельної ділянки, квартири (будинку), транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів та інших товарів довгострокового вжитку), оплата послуг протягом 12 місяців перед зверненням на суму, яка перевищує 50 тис. грн.
Для розрахунку субсидії до середньомісячного сукупного доходу включаються фактичні розміри доходів, – як правило, це стипендія та інші соціальні виплати.
Наприклад, при зверненні у вересні-жовтні 2020 року будуть враховуватись доходи за період з 01.01.2020 по 30.06 2020.
Особам, які досягли 18-річного віку станом на 01.01.2020, навчались на денній формі та не мали доходів (навчались за контрактом або втратили право на отримання стипендії за результатами семестрового контролю) або середньомісячний сукупний дохід яких був меншим за розмір мінімальної заробітної плати (на 01.01.2020 – 4723,00 грн.), буде враховано 0,5 розміру мінімальної заробітної плати – 2361,50 грн. щомісячно.
Повідомляємо, що в зв’язку з продовженням карантину прийом громадян на сьогодні відбувається в дистанційному режимі.
Додатково зазначаємо, що заяву та декларацію для призначення субсидії можна направити поштовим відправленням на адресу департаменту (40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35) або залишити в спеціальній скриньці, розташованій при вході до адмінбудівлі департаменту (вул. Харківська, буд. 35), дотримуючись при цьому заходів безпеки.
Також нагадуємо, що житлову субсидію можна оформити, скориставшись послугою «електронний сервіс» на офіційному веб-сайті Міністерства соціальної політики www.msp.gov.ua в розділі «е-сервіси».
Для оформлення електронних заяв без особистого звернення необхідно перейти за наступним посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/.
На заяву та документи, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника.
При виникненні запитань при заповненні документів скористайтеся зразками за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/blanki-zayav-ta-deklaratsij/.
За більш детальною інформацією ви можете звернутись за багатоканальним телефоном: 788-888, а також телефонами для консультацій 787-120, 787-122, 787-123, 050-407-81-99.