м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

До уваги осіб з інвалідністю І-ІІ групи по зору та сімей, в яких виховуються онкохворі діти та діти, хворі на спінальну м’язову атрофію

Повідомляємо, що особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору та сім’ям, в яких виховуються онкохворі діти та діти, хворі на спінальну м’язову атрофію, для визначення їх права на отримання у 2021 році пільг на оплату житлово-комунальних послуг, необхідно з 01 по 31 липня поточного року звернутися до департаменту соціального захисту населення та надати наступні документи:

1) заяву (бланки заяв можна роздрукувати на сайті департаменту або скористатися зразком біля спеціальних скриньок);

2) копію особистого паспорта та копію свідоцтва про народження дитини при наданні пільг неповнолітнім дітям (при первинному зверненні або у разі змін);

3) копію довідки ідентифікаційного податкового номера (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) за умови відсутності інформації про такий номер у паспорті в формі ID-картки (при первинному зверненні);

4) довідку з місця проживання про склад сім’ї (лише для осіб, які проживають у приватних будинках);

5) копію документу, який надає право на отримання пільги,  а саме:- особам з інвалідністю І – II груп по зору – копію довідки до акта огляду МСЕК із зазначенням групи інвалідності (І або ІІ група інвалідності по зору) (при первинному зверненні);- сім’ям, в яких виховуються онкохворі діти та діти, хворі на спінальну м’язову атрофію – копію довідки з лікувального закладу про встановлений хворій дитині діагноз (дата видачі довідки не може перевищувати місячний строк до моменту подачі заяви);   6) копію документа, що підтверджує родинні стосунки з пільговиком.Звертаємо увагу, що особам з інвалідністю I та II груп по зору додатково до вищевказаних документів потрібно надати довідки про доходи всіх членів сім’ї за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення (крім пільговиків, до сукупного доходу яких входять лише пенсія та/або соціальні допомоги, та які є непрацездатними особами).

Нагадуємо, що у період дії карантинних заходів пакет документів можна подати через:

– електронні сервіси (finance.dszn@smr.gov.ua; dszn@smr.gov.ua);

шляхом поштового відправлення за адресою 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35;

– залишити у спеціальних скриньках, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вул. Харківcька, 35.

Додаткову інформацію можна отримати у фахівців департаменту за телефонами 787-129, 787-130.