м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

До уваги громадян, які мають намір звертатися із заявами на призначення різних видів соціальної допомоги!

Із 17 березня 20202 року у зв’язку із запровадженням загальнонаціонального карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19, департамент соціального захисту населення Сумської міської ради проводить роботу з мешканцями міста в дистанційному режимі.

Заяви та документи на призначення різних видів допомог мешканці міста залишають у скриньці, яка розташована в холі приміщення департаменту (вул. Харківська, 35) або надсилають поштою та за допомогою інтернет ресурсів.

Під час опрацювання наданих документів спеціалістами департаменту виявлені недоліки в їх заповненні, які унеможливлюють швидко визначити право на призначення певного виду допомоги.

Основні зауваження до поданих документів:

  • відсутність персональних даних заявника та членів родини (ПІБ, адреса, контактний телефон, дати народження, серія та номер паспорта та інше);
  • відсутність особистого підпису заявника;
  • відсутність будь-яких даних у розділах декларацій, які мають бути обов’язково заповнені.

Для уникнення таких помилок, рекомендуємо перед заповненням бланків документів ознайомитись із зразками їх заповнення за посиланням   https://dszn.smr.gov.ua/blanki-zayavi-ta-deklaratsiyi-dlya-sotsialnoyi-dopomogi/ або звернутись за консультацією на багатоканальний телефон 788-888 та телефони для консультацій 787-122, 787-123.

Правильність та коректність заповнення документів збереже ваш час та дасть змогу швидше розглянути надані документи та прийняти відповідні рішення.

Дякуємо за порозуміння!