З настанням опалювального сезону до департаменту звертається все більше людей з питанням «Чому в квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг немає розміру пільг?»
До жовтня – нарахування пільг проводилося підприємствами-надавачами послуг, що відображалося в квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг у графі «пільги».
З 01 жовтня відбувається монетизація пільг при оплаті за житлово – комунальні послуги: надання їх в готівковій або в безготівковій формі (постанова Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373).
Ті пільговики, які виявили бажання та надали до департаменту до 15 жовтня заяви про отримання пільг в готівковій формі – отримають їх на власні рахунки, які зазначали в заявах. Пільга нараховується департаментом, кошти перераховуються після надходження фінансування. Таких пільговиків в місті 224, пільги готівкою нараховані за жовтень, перераховані їм 4 листопада на 172,6 тис. грн. З 12 листопада пільги готівкою можна отримати вже на відділеннях Укрпошти.
Для тих же пільговиків, які не виявили бажання отримувати пільги готівкою, застосовується механізм безготівкового надання пільг за наступною схемою:
Так, за жовтень пільги нараховані 11 245 пільговикам на 7 млн. гривень, сума яких та стан перерахування їх виконавцям послуг будуть відображені в особистих кабінетах пільговиків в АТ «Ощадбанк».
Особистий кабінет пільговика можна переглянути на офіційному веб-сайті АТ «Ощадбанк» (www.oschadbank.ua), увійти до якого можна через «інші розділи» – «безготівкова монетизація пільг і субсидій» – «фіз. особам» – «особистий кабінет субсидіанта/пільговика».
Інформація про послуги, по яким не було проведено оплату буде направлятися АТ «Ошадбанк» пільговику шляхом смс-повідомлення, які пільговики отримають після 18 числа. Із вказаної дати і виконавці житлово-комунальних послуг будуть володіти інформацією про суми коштів, які надійшли на їх рахунки.
До уваги пільговика!
З питань, що стосуються: