Оскільки розширено перелік фізичних осіб-підприємців, які можуть отримати «карантинну» допомогу на дітей, департамент соціального захисту населення Сумської міської ради нагадує, що документи для її оформлення мешканці Сумської міської ОТГ можуть подати в електронному вигляді, скориставшись онлайн сервісом на офіційному сайті Мінсоцполітики у розділі «Е – сервіси».
Звертаємо увагу на порядок оформлення допомоги:
Документ потрібно засвідчити електронним цифровим підписом та подати на розгляд.
Надання допомоги онлайн проводиться на підставі наступного переліку документів:
– заява на призначення допомоги одного з батьків або опікуна;
– фотокопія свідоцтва про народження дитини віком до 10-и років або відомості свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я, по-батькові дитини, прізвище та ім’я батьків);
– фотокопія довідки з Пенсійного фонду України про сплату Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за 2019 рік (форма ОК – 7, яку можна отримати онлайн за https://diia.gov.ua/services/dovidka-z-reyestru-zastrahovanih-osib);
– фотокопія документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
– фотокопія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).
Консультування проводиться за багатоканальним номером телефону 788-888 та додатковими телефонами: 787-120, 787-122, 787-123, 050-407-81-99.