При оформленні допомоги на проживання до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради необхідно подати заяву, в якій слід зазначити:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) уповноваженої особи;
відомості про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) на території адміністративно-територіальної одиниці, звідки перемістилася особа;
фактичне місце проживання (перебування) на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої перемістилася особа;
відомості про фактичне місце проживання (перебування) та контактний номер телефону;
номер поточного рахунка із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги “єПідтримка” або номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) уповноваженої особи для виплати допомоги;
відомості про неповнолітніх дітей, які перемістилися разом з уповноваженою особою (інформація про неповнолітню дитину включається до заяви одного з батьків).
відомості про наявність статусу особи з інвалідністю (за наявності).
Заява вважається поданою в разі заповнення особою всіх полів форми.
Також заяву можна подати в електронній формі засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
Важливо! Уповноважена особа несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної у заяві.